Atle Riska Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Stavanger kveldstid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Flott sug innover i bildet. God skarphet og kontrast. Liker den litt lave kameravinkelen, sitter du på en benk? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Fint med skrå kameravinkel og godt lys som gir fint med detaljer. Skriv det gjerne på min smakskonto når jeg nevner å kutte på innsiden av båten da den egentlig ikke gir noe ekstra til bildet. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Henger meg på de andre:-) likte s/hv utførelsen samt kontrasten mellom ny og gammel byggeskikk. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Fotoet ditt fortjener oppmerksomhet og positiv kommentar. Flott bidrag dette, og hvor s/v blir helt riktig valg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Flott bilde , fin komposisjon og med fin kontrast . Detaljrikt og det passet meget godt i s/hv. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Flott sug innover i bildet. God skarphet og kontrast. Liker den litt lave kameravinkelen, sitter du på en benk? Bare stativet som er senka lavt :-) Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Fint med skrå kameravinkel og godt lys som gir fint med detaljer. Skriv det gjerne på min smakskonto når jeg nevner å kutte på innsiden av båten da den egentlig ikke gir noe ekstra til bildet. Roar Muligt det Roar, men ville en sett at det var fra havna da ? Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Takker og bukker alle sammen for hyggelige kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg