Niklasp Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 På tide å ta frem emoji-tastaturet!– Single som sender smilefjes i meldinger har mer sex Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Who would have thought. Å vise følelser er mer effektivt enn å ikke vise følelser når man flørter 2 Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 For noe tull :) :) :) 7 Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Eller er det slik at når man har mer sex så sender man mer smilies ;-) Tenk at noen får betalt for å forske på slikt. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 For noe tull :) :) :) Jeg har lyst på deg Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Sannsynligvis rimelig shabby statistikk dette her, dog, litt underholdning var det nok like vell. Det kan like godt være at personer som sender mange smileys også er de samme som har oftere sex. Det trenger ikke å være noen som helst sammenheng med at du får noe mer sex når du sender flere smileys. I tillegg, de som holder på med en partner, eller flørter har også større grunn til å sende smileys, kontra noen som kanskje har "tørketid", hvor det ikke er nødvendigvis så høy mengde kommunikasjon, eller nødvendig å uttrykke følelser i like stor grad. Kort sagt så tror jeg det er ganske så mange grunner til at det omtrent er en selvoppfyllende test/konklusjon. Kanskje ikke fullt like åpenbar, men like tøysete hypotese: Vil det å kjøpe kondomer lede til sex? Sannsynligvis vil resultatet, som i denne testen, være at om du kjøper en kondom så har du vesentlig høyere sannsynlighet for å ha sex. Nettopp fordi det er de som har sex, og de som forventer å ha sex som kjøper kondomer... 2 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Er vel ikke så rart, passer seg jo bare med en smiley i ett av tilfellene. Q: Ble det noe på deg i helga?A: Næh.. Q: Ble det noe på deg i helga?A: Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Da er spørsmålet, sex med seg selv eller andre? Jeg bruker en del smilies når jeg chatter, men har ikke merka noe til det, men jeg er vel regel som bekrefter unntaket, eller en failure på godt ny norsk. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Det er nok ein viss logikk i at dei som bruker mange smilies når dei chatter også viser meir følelser når dei prater og på den måten virker meir imøtekommande som igjen fører til fleire bekjentskaper, som igjen fører til meir sex. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Kjente en dame som ALLTID blunka. Blir egentlig bare irritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg