Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Hjelp!

hoff98

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, i går kveld runket jeg som jeg alltdi pleier, men så da den ble slapp så prøvde jeg og dra den nedover ´, men da kom plutselig halve penishodet ut og no sitter det fast jeg klarer så vidt å pisse og har jævlig vondt kan noen hjelpe????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg runket i går kveld, jeg har ikke fått glansen helt enda jeg har bare et lite hull oppå , men i går så var det hullet blitt litt større så jeg dro forhuden nedover og plutselig kom litt av glansen igjennom, og det gjorde jævlig vondt for den er så følsom og no kan jeg ikke få den tilbake til normalen siden hullet er ikke stort nok til å få det igjennom, det ser neste ut som om den er omskjært men jeg er ikke det.

Lenke til kommentar

Huff, det høres ikke godt ut.

Husk at legen har andres kropper som sitt yrke, og de er ofte veldig glad for å kunne hjelpe.

De ser rare problemer på kontoret sitt hver eneste dag. Kleint og pinlig for oss er bare en dag på jobben for dem.

Håper du går til legen, og at du får god hjelp. Lykke til.

Lenke til kommentar

Hei og takker alle for svar , vil bare informere om at jeg har vært hos lege og det viste seg at det var en stor blemme som forhindret meg i å dra forhuden tilbake, etter 40 minutters tid og en helvete med pine så klarte de å få den vekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...