Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

21 år - 19 år eldre kar

Anbefalte innlegg

Har funnet tonen med en kar fra tinder… men hn er 19 år eldre. Må innrømme at han tenner meg enormt. Han er jo så ung til sinns, leken og ser bra ut for alderen! Vi har snakket sammen utrolig mye. Han er så morsom. Alt fra A til Å..

Skal møte han snart, og da skal vi lage noe mat sammen og slikt. Det er galt…? Men jeg tenker, vi lever bare en gang. Alt må prøves vel :p

Anonymous poster hash: 91fd0...6dd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir 40 til våren og for tiden treffer jeg et par jenter som er 30-35, men jeg for et par år siden hadde jeg ei nydelig lita lekevenninne på 23. Det gikk aldeles fint og vi tilførte værandre forskjellige verdier. Som alt annet tok det slutt etter en tid, men ingen av oss angrer noe, men ser tilbake på det som en fin periode i livet. Ikke heng deg opp i alder, alle er for unge eller for gamle for noe de likevel gjør. Lev livet og kos deg med det :)

Lenke til kommentar

Det er vel mest en tommelfingerregel for når samfunnet begynner å rynke på nesen.

Heldigvis treng ein ikkje bry seg om kva samfunnet meiner.

@TS: Kjør på. Du lev kun ein gang. Mange får mykje godt ut av forhold av diverse karakter med store aldersforskjellar.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...