MrAvionics Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) EDIT: Slettet nå raid oppsettet, da ser det slik ut. Ingen av de dukker opp i min datamaskin. Fikk opprettet et volum på den ene, men den andre står bare som 1.8TB selv om den er på 1TB. Raid oppsettet ble slettet. Er den ferdig kanskje ? Hei ! Når jeg brukte programmer som var installert på raid disken så hang pc-en seg. Restartet og da var raid disken merket som unallocated space inne på harddisk oversikten. Senere kom jeg plutselig inn på harddisken, men etter litt avktivitet hang pc-en seg. Rett før det fikk jeg også beskjed om at noe var feil med harddisken og at den måtte kobles fra eller noe sånt. Når jeg starter pc-en står det ikke noe feil på raid oppsettet, grønn tekst på begge diskene. Hva tror dere problemet er, og er det noen måte å løse det på uten å miste data ? Er en av diskene defekt ? Edit: Noen bilder av slik det er nå: Endret 6. februar 2015 av MrAvionics Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 har du kjørt disse i raid0 må du ikke slette raidoppsettet, dataene er spredt på begge harddiskene, prød å legge til raid igjen? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Vet at det forsvinner når raid oppløses ja Prøvd det meste, men ser ut til at den ene disken er defekt. Kjører nå kun med den ene disken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå