kjellst Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Soloppgang ved kysten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg blir aldri lei slike bilder, men postet du ikke nesten samme bilde for noen dager siden? Dette var enda bedre! Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg blir aldri lei slike bilder, men postet du ikke nesten samme bilde for noen dager siden? Dette var enda bedre! Det har du faktisk rett i , sat å fikla så lenge med dette bildet at jeg helt glemte at det var lastet opp tidligere. Men har gjort litt forbedringer/forandringer da Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Her har virkelig 14 mm. gjort jobben. Flott med lav kameravinkel i godt lys og bra dybdeskarphet som henter farger og godt med detaljer. Utsnitt og komp er det heller ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Bare en ting å fremføre: God komp, god dybdeskarphet og 14mm objektiv gjør susen her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 I følge Exif er dette et annet bilde en det forrige. Her har du brukt en mye mindre blenneråpning og fått mye bedre dybdeskarphet. Flott Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 I følge Exif er dette et annet bilde en det forrige. Her har du brukt en mye mindre blenneråpning og fått mye bedre dybdeskarphet. Flott OBS...ser at du har lagt ut dette bilde før, men du hadde et nesten identisk motiv for noen dager siden hvor jeg kommenterte blenderåpningen din Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Takk for tilbakemeldinger. Liker 14-24 objektivet, spesielt når en kommer lavt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg