RuneK Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 men@work Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Kreativt og fint snitt, perfekt for s/h. Personene på på toppen stellingen gir bildet et godt perspektiv Det kraftige skyggepartiet vil det nok väre delte meninger om, men der gir jeg tommelen ned.... Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Hei Rolf Takker for god kritikk. Skyggepartiet var det dessverre ikke noe å gjøre med. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Det blir selvfølgelig et litt annet bilde hvis du kutter på oversiden av den stygge svarte skyggen. Men jeg tror jammen et panoramaformat der blir bedre enn med den svarten som stjeler mesteparten av oppmerksomheten. Muligheten for å beholde bare det som befinner seg over skyggen er også tilstede for når det til venstre forsvinner virker den gjenværende delen høyere enn ved bare et horisontalt kutt. Jeg har ikke prøvd så det overlater jeg til deg for å finne ut hva som eventuelt funker. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Det blir selvfølgelig et litt annet bilde hvis du kutter på oversiden av den stygge svarte skyggen. Men jeg tror jammen et panoramaformat der blir bedre enn med den svarten som stjeler mesteparten av oppmerksomheten. Muligheten for å beholde bare det som befinner seg over skyggen er også tilstede for når det til venstre forsvinner virker den gjenværende delen høyere enn ved bare et horisontalt kutt. Jeg har ikke prøvd så det overlater jeg til deg for å finne ut hva som eventuelt funker. Roar Hei Roar Skal prøve forslagene som du foreslår. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg