Jente1993 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Jeg synes at puppene mine er for store. Kroppen ellers er middels størrelse og passe trent. Veier 64 kg. Synes rett og slett for store. Hva mener dere? Endret 5. februar 2015 av Jente1993 7 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Slapp helt av, de er flotte 5 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Ey, nice! Såpass puppestell på 64kg, har vært heldig du Men for å være seriøs, det der ser bare flott ut, vær stolt. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Hvis du selv synes dem er for store så er dem kanskje det. Om din oppfatning av egne pupper kommer an på hvordan andre rater puppene dine så vil du sikkert få en boost i denne tråden. bedre å ha for mye pupp enn for lite i alle fall. TS: forsøkt å slanke deg veldig mye? damer som er VELDIG tynne men med store pupper er vel noe av det mest ettertraktede som fins vil jeg tro.... dessuten blir dem mindre når du slanker deg også... 64kg er jo ikke veldig lite akkurat Endret 5. februar 2015 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hvis du selv synes dem er for store så er dem kanskje det. Om din oppfatning av egne pupper kommer an på hvordan andre rater puppene dine så vil du sikkert få en boost i denne tråden. bedre å ha for mye pupp enn for lite i alle fall. Tja, to stk jeg kjenner har operert sine naturlig digre pupper mindre, pga problemer med rygg og nakke (og klær)... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hvis du selv synes dem er for store så er dem kanskje det. Om din oppfatning av egne pupper kommer an på hvordan andre rater puppene dine så vil du sikkert få en boost i denne tråden. bedre å ha for mye pupp enn for lite i alle fall. Tja, to stk jeg kjenner har operert sine naturlig digre pupper mindre, pga problemer med rygg og nakke (og klær)... ja men en puppereduksjon er mindre komplisert enn en puppeforstørring er det ikke? dessuten er dem fremdeles naturell etter puppereduksjon..... når jeg skriver "for lite" "for mye" så mener jeg "for lite"-til at vedkommende klarer å leve med det. get it? Lenke til kommentar
afterall Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 TS: forsøkt å slanke deg veldig mye? damer som er VELDIG tynne men med store pupper er vel noe av det mest ettertraktede som fins vil jeg tro.... dessuten blir dem mindre når du slanker deg også... 64kg er jo ikke veldig lite akkurat 64 kg er da heller ikke i nærheten av å være mye. Noe det høres ut som når du ordlegger deg slik. 3 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Om de ikke er hengetits så er de sikkert ikke for store. Og om de er hengetits, so what? Jenter bekymrer seg alt for mye om dem. Pupper er nice nok nesten uansett. Dessuten er utseende mye mindre viktig. Det viktigste er om du er awesome eller ikke. De kan ha de fineste titsa ever, men om du er lame så er det ingen som kommer til å bry seg om dem uansett 1 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Du skal være stolt av deg selv og kroppen din, kos deg med flotte pupper! Om du derimot sliper med rygg/nakke smerter pga at brystene blir for store og tunge så prat med lege og få henvisning til evt reduksjon. Om du ikke har noe slikt så bare kos deg med dem! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 TS: forsøkt å slanke deg veldig mye? damer som er VELDIG tynne men med store pupper er vel noe av det mest ettertraktede som fins vil jeg tro.... dessuten blir dem mindre når du slanker deg også... 64kg er jo ikke veldig lite akkurat 64 kg er da heller ikke i nærheten av å være mye. Noe det høres ut som når du ordlegger deg slik. nei 64 er ikke mye, det kommer an på hvor høy man er. Men det å være jente, tynn-tynn og ha store pupper er det som ansees av samfunnet å være idealkroppen. Så om TS har store pupper og synes de er litt for store, så kan hun kanskje slanke seg ned og så får hun både mindre pupper og mindre fett på kroppen og kanskje treffer idealet spot on. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg synes at puppene mine er for store. Kroppen ellers er middels størrelse og passe trent. Veier 64 kg. Synes rett og slett for store. Hva mener dere?GetAttachment.jpg Vanskelig å si med BH'en på. 3 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 nei 64 er ikke mye, det kommer an på hvor høy man er. Men det å være jente, tynn-tynn og ha store pupper er det som ansees av samfunnet å være idealkroppen. Så om TS har store pupper og synes de er litt for store, så kan hun kanskje slanke seg ned og så får hun både mindre pupper og mindre fett på kroppen og kanskje treffer idealet spot on. Det er jo heller ikke som om det er mulig å punktslanke et visst område. For alt vi vet har hun en kropp som hun er fornøyd med nå (det hjelper ingen, spesielt ikke TS, å påstå at 64kg er mye når det nettopp ikke er det). Vi vet heller ikke om genetikken hennes tilsier at hun ville hatt mindre størrelse pupper på 57 kg. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Så lenge de ikke skaper helseproblemer er de ikke for store, dette med å finne kleder i standardstørrelser som passer er ett privilegium for de fleste nordmenn, heldigvis er det nok av asiatiske skreddere som kan løse det problemet for deg. Endret 6. februar 2015 av Civilix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg