rolfmm Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 snart papir Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Et "enkelt" motiv du har fått mye ut av, synes jeg! Flott komponert og fint lys. Selv ville jeg prøvd å kutte litt i toppen. Prøv bare å scrolle litt ned...men, men dette må du ta på smakskontoen. mvh Fredrik Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hei Rolf Mye råstoff her. God dybde innover i bildet langs tømmerekka. Ser det er brukt kraftig vidvinkel. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Ser ikke ut til bli papirløst med det første. Fin dybde i bildet ditt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Hei Fredrik, Rune og Ragnar! Takk for hyggelige kommentarer Måtte ut og teste min nye 15-85mm. Alltid moro med noe nytt! Trodde bildet var tatt ved 15mm, men jeg ser det ble 18. Dybden ble bra endog. Har lagt til to nye versjoner med kutt i toppen + s/h Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Tiiiimber! Kreativ og god ide som du har løst bra:-) Synes S/hv versjonen ble stilig (ikke noe bombe fra min side...). God kontrast mellom mørkt tømmer og snøen. Fin dybde. Flottingz Rolf M Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Takker for Pentaxen! Jeg syns også s/h versjon ble veldig bra - min favoritt Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Artig motiv ... likte det best i farger Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Ble du litt inspirert av stabelen min her om dagen? Ser de bruker de stygge blå strekene i ditt distrikt også. Likte også s/h versjonen best. Jeg har faktisk et nesten identisk bilde fra min runde mellom stablene.. bare uten snø. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Takk for feedback Torhild og Helene! He-he, inspiret blir man, men mest fordi jeg går "til knea" i tömmerstabler Streken tror jeg er for å vite hvem som skal ha betaling for tömmert...... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Velger meg V2 og V3, men ville kutta ytterligere i topp for å unngå de små lommene med luft oppunder ramma i venstre del av bildet. Fint med skrå kameravinkel i god komp og utsnitt. Dybdeskarpheten er det heller ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg har jo kommentert dette bilde tidligere. Enig med Hr.Kneppen over her om ytterligere kutt i toppen hadde gjort seg. Men den siste versjonene i s/h ble fin den (men altså enda litt mere kutt), men nå er jeg pirkete! Hilsen Fredrik og ha en fin fotohelg.... Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Hei Roar og Fredrik og takk for kritisk feedback!Jeg er kanskje litt for forsiktig med saksa...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg