Anonym700 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Heelp! Jeg har et spørsmål anngående eksmen Jeg tar opp fag på nettstudier og jeg vet at fristen på å melde seg opp til eksamen gikk ut på søndag. Jeg hadde ikke fått stipend å skal ta 5 eksamener egentllig i vår.. ettersom dette er veldig kostbart (typ 2000 per eksamen) hadde jeg ikke råd før jeg hadde fått stipend så har purshet på å fått det nå..men det var 3 dager for sent. Jeg ringte videregående der jeg skulle ta eksamen å de sa at for de var det greit men jeg måtte ringe inn til fylkeskommunen å be på mine kne, så det gjorde jeg! fikk beskjed om å sende mail men min henvisning ble avvist. Eksisterer det en annen mulighet for å få tatt eksamen nå i vår? viss ikke kommer jeg ikke in på skole videre til høsten å må vente et år til noe som jeg ser veldig mørk på ettersom jeg driver med etterutdanning å ikke er så ung lengre.... vær så snill å tips meg om det finnes alternativ! Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Du kan prøve å ringe og be på dine knær en gang til. Eventuelt kan du prøve i et annet fylke. Ellers finnes det ingen andre muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå