Gå til innhold

Er det noe problemer med Steam fortiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe problemer med Steam fortiden? jeg får bare feil når jeg legger til i handlekurven.

Har ikke merket noe, men har ikke prøvd å kjøpe noe heller. Men et tips: sjekk alltid www.greenmangaming.com før du kjøper noe gjennom Steam. Sjansen er at de har spillet til en god del billigere penge. Kjøpte nettopp GTA V til 47$ = 357kr fra GreenMan. Steam skal ha vanvittige 539kr for samme spillet. GreenMan er 100% pålitelig og jeg har kjøpt 10+ spill derfra selv uten problemer.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Greenman har veldig ofte "rabattkoder" som man kan bruke og som gjør at prisen blir såpass billig. Når du har kjøpt et par spill vil du få tilsendt personlige rabattkoder. Jeg hadde en kode som ga meg ytterligere 20% på prisen til GTA V, derfor ble det så billig. Men de har uansett veldig ofte salg som gjelder alle, bare følg med på siden deres så ser du det.

Lenke til kommentar

I teorien skal man få email når spill man har på ønskelisten havner på tilbud, men i praksis fungerer dette veldig dårlig. Dukker opp mail om sånt en gang i blant, men langtfra hver gang det skal, så skal en være sikker må en nesten sjekke steam flere ganger i uken.

 

Å legge spill en vil ha på ønskelisten er uansett et godt råd, siden en da kan gå inn på ønskelisten og enkelt se om spillene er på tilbud eller ikke, siden det vises i oversiktsbildet der.

Lenke til kommentar

Tja, men legger du merke til det om de legger et spill på salg og ikke mailer deg?

 

Det er spesielt merkbarkt under sommer/vintersalgene - jeg har som regel 20-30 spill på ønskelisten og får som regel bare en 4-5 mailer (og da tar jeg godt i) under slike salg, til tross for at de aller fleste spill havner på salg en eller annen gang i løpet av slike perioder.

 

Et google-søk på f.eks 'steam wishlist notifications not working' viser at det ikke er noe uvanlig problem.

Endret av Zork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...