uggy Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Er det noe problemer med Steam fortiden? jeg får bare feil når jeg legger til i handlekurven. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Er det noe problemer med Steam fortiden? jeg får bare feil når jeg legger til i handlekurven. Har ikke merket noe, men har ikke prøvd å kjøpe noe heller. Men et tips: sjekk alltid www.greenmangaming.com før du kjøper noe gjennom Steam. Sjansen er at de har spillet til en god del billigere penge. Kjøpte nettopp GTA V til 47$ = 357kr fra GreenMan. Steam skal ha vanvittige 539kr for samme spillet. GreenMan er 100% pålitelig og jeg har kjøpt 10+ spill derfra selv uten problemer. Endret 5. februar 2015 av Vice Lenke til kommentar
uggy Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 herlig, skal sjekke det ut! takk Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Greenman har veldig ofte "rabattkoder" som man kan bruke og som gjør at prisen blir såpass billig. Når du har kjøpt et par spill vil du få tilsendt personlige rabattkoder. Jeg hadde en kode som ga meg ytterligere 20% på prisen til GTA V, derfor ble det så billig. Men de har uansett veldig ofte salg som gjelder alle, bare følg med på siden deres så ser du det. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Kan man aktivere greenman-spill i Steam? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 kjøpte akkurat PES 2015, det måtte jeg aktivere i steam. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Kan man aktivere greenman-spill i Steam? Ja, alle spill de selger er de samme man kjøper enten via Steam, Ubiplay, Origin etc. og kan følgelig aktiveres innenfor relevant tjeneste. Men det står klart og tydelig for hvert spill du kjøper. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Men vær oppmerksom på at ALT er ikke nødvendigvis billigere. Sjekk for hvert spill du er interessert i. Ofte er rabattkodene og "salg" det som er utslagsgivende. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 herlig, skal sjekke det ut! takk Du bør også legge spillene du vil ha i ønskelisten i Steam Store, da får du e-post når det er tilbud. Har spart veldig mye på det selv! Lenke til kommentar
uggy Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 herlig, skal sjekke det ut! takk Du bør også legge spillene du vil ha i ønskelisten i Steam Store, da får du e-post når det er tilbud. Har spart veldig mye på det selv! Takker! det skal jeg huske på Lenke til kommentar
Zork Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 I teorien skal man få email når spill man har på ønskelisten havner på tilbud, men i praksis fungerer dette veldig dårlig. Dukker opp mail om sånt en gang i blant, men langtfra hver gang det skal, så skal en være sikker må en nesten sjekke steam flere ganger i uken. Å legge spill en vil ha på ønskelisten er uansett et godt råd, siden en da kan gå inn på ønskelisten og enkelt se om spillene er på tilbud eller ikke, siden det vises i oversiktsbildet der. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hmm, jeg har ikke hatt noe problem med det. :0 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Tja, men legger du merke til det om de legger et spill på salg og ikke mailer deg? Det er spesielt merkbarkt under sommer/vintersalgene - jeg har som regel 20-30 spill på ønskelisten og får som regel bare en 4-5 mailer (og da tar jeg godt i) under slike salg, til tross for at de aller fleste spill havner på salg en eller annen gang i løpet av slike perioder. Et google-søk på f.eks 'steam wishlist notifications not working' viser at det ikke er noe uvanlig problem. Endret 6. februar 2015 av Zork Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg har sett at spill på wishlist har vært på salg uten at jeg har fått mail. Virker ganske sporadisk er mitt inntrykk. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg har sett at spill på wishlist har vært på salg uten at jeg har fått mail. Virker ganske sporadisk er mitt inntrykk. Samme her, funker i ny og ned. Uansett, ganske praktisk ny feat i Steam som kom igår: http://www.pcgamer.com/steam-beta-update-puts-dlc-info-in-your-library-view/ Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Det der med DLC'er var jammen på tide! Lenke til kommentar
uggy Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Er det en Steam tråd i forumet forresten? Der en kan fortelle om tilbud, evt problemer, oppdateringer etc.? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Er det en Steam tråd i forumet forresten? Der en kan fortelle om tilbud, evt problemer, oppdateringer etc.?Ikke som jeg vet, men du kan jo sjekke ut isthereanydeal.com (sortert på Steam-dealer). Andre Steam-brukere anbefaler den. Endret 6. februar 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Er det en Steam tråd i forumet forresten? Der en kan fortelle om tilbud, evt problemer, oppdateringer etc.? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1240126&page=280&do=findComment&comment=22311444 Denne siden er forresten veldig grei å bruke når du har problemer med Steam. http://issteamdown.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå