pedero Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hei, holder som sagt å designe en billetttjeneste, og i forbindelse med det lurte jeg på noe. Bruker skal kunne skrive en tekst omhandlende arrangementet sitt, den vil bli lagret som html kode. Så da lurte jeg på om det er best å ha en egen fil til hver tekst, eller om jeg bare skal lagre det rett inn i databasen ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hvis du allerede har en database, så putt det inn der. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) [slettet] Endret 6. februar 2015 av Karl Skapeland Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) En skarve beskrivelse burde være uproblematisk å ha i databasen. Det eneste jeg ikke lagrer i databasen er store filer, det er filsystemet et bedre valg for. Endret 6. februar 2015 av vidor 1 Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Tekst skal i databasen. Å lagre ting utenfor databasen (men som har en relasjon til den) skaper ekstra kompleksitet. Så dette gjør man kun hvis man ser grunn for det. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå