Novec Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Dagens samfunn er digitalt, det kan vi nok påstå uten å ta munnen for full. Det innebærer også at vi er omgitt av produkter med moderne design, rettet framover. Da er det forfriskende å se produkter som har et retro design - det er på tide å la analogt møte digitalt! Artikkelen finner du her Lenke til kommentar
hysing Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 en meget fin utførelse og stirlig med desibellmåler. dette er et klartvinnerprodukt, men ut i fra filmen virket det som om desibellmåleren "hopper" for mye slik at det blir vanskelig å finne det engentlige støynivået og derfor ikke gir noen effekt. am I right?? Dessuten er det surt at den bare kan registrere 1 vifte. det hadde vært 0 problem å legge til felles styring av 3-4 vifter til. Dessuten er jeg enig i at kretskortet er for stort. det er jo greit å kunne bruke brønnen til en harddisk vet du;) det hadde gjordt dette til en måler i toppklasse. men jeg skal ha en allikavell. forresten hva er den driten unner nicket mitt på sia? <---------- Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 VU-meteret måler på ingen måte antall decibel - det måler signalnivået på lydkortets utgang (eller hva man nå måtte ønske å koble til der). Hele greia er etter min mening stort sett for "syns skyld" - men det gjør ikke Musketeer mindre attraktiv i mine øyne! Den "dritten" under nicket ditt forteller deg hvordan du ligger an i forhold til advarsler. Når det står 0%, har du ikke fått noen advarsler. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 bra artikkel, dårlig produkt Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Njahh... Musketeer er vel like nyttig som katoder - men allikevel har mesteparten av dere katoder i kabbiset. Musketeer fortjener et par oppgraderinger though... Lenke til kommentar
knatten Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Da jeg så ingressen så jeg bildet før jeg leste. Da så det ut som et veldig fancy desktop-kabinett. Det hadde nesten vært litt stilig om jeg hadde sett riktig! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Njaa.. Noe dårlig produkt er det IKKE, men nytteverdien kunne vært større. Har den nemlig selv(forhåndsbestilte en på Netconnection), og føler derfor at jeg kan uttale meg om den. Novec: om du stiller spaken for VU-meteret ca i litt under midten, gir det et greit utslag. Det lyser STERKT fra de tre målerne også, så "harry"faktoren er absolutt til stede!! Aberet med Musketeer er som sagt at den bare kan styre en vifte. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Musketeer har et bra utseende men dårlig funksjon... Synes det er bortkastet å ha et VU-meter, skulle heller hatt en ekstra vifte eller temp... Dessuten kunne VU meteret brukt lyd-headerne på hoved/lydkortet slik at man slipper kabelen på utsiden... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Njahh... Musketeer er vel like nyttig som katoder - men allikevel har mesteparten av dere katoder i kabbiset. Musketeer fortjener et par oppgraderinger though... Tja, kan diskuteres. Katodene har en større nytteverdi spør du meg. De setter et preg over hele kassa(særlig hvis man har vindu, noe som vel er et must med katode?). Med Musketeer gjelder dette bare fronten, selv om harryfaktoren er på topp. Minner om det enda mer harry og unyttige "speedometeret" som kom en gang i tia Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Harry is goooood! du har så rett!!! dessuten så takler den jo 1,5a, så det er jo ikke verre enn at litt modding gjør at den tar tre-fire vifter på en gang. man må jo da styre alle til samme hastighet, men det kan man jo leve med. dessuten har jeg sett den i virkeligheten, og den er SINNSYKT kul *grin* Lenke til kommentar
shahin Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Bra artikkel, dårlig produkt, dårlig leverandør (ville ikke kjøpt noe der). Ble først glad, så ut som trerørsprosjektor på det lille bildet Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Burde blitt testet i kabinett så vi fikk se designet i et kabinett! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Burde blitt testet i kabinett så vi fikk se designet i et kabinett! Jau, burde egentlig det...Så får man et bedre inntryk av finishen Men jeg har andre ting å bruke penger på enn en slik unyttig (i mitt syn), som f.eks vifter eller disker Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg har et litt mørkt bilde av min Musketeer, men man ser liksom åssen det blir. Problemet er at jeg ikke har noe sted å laste opp bildet på(NEI! Ikke mas med home.no og shit! Orker ikke det for ETT BILDE!) Hadde vært flott om noen gadd å laste det opp for meg :-) Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 jeg kan ta det jeg... bare send til [email protected] Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Da er det sendt avgårde.. Da er det opp til traskas når bildet kommer opp her på forumet. :-) Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Sitter bare og venter på at mailen skal komme inn jeg... sjekker hvert minutt... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Fikke nesten sjokk når jeg så elektronikken bak de hele. Måtte de virklelig bruke hele 5 1/4" boksen til dette? De kunne jo skviset den inn på en brøk del av plassen og lagt til en HDD-ramme eller noe. Da hadde man jo (godt og vel) doblet nytteverdien. Lenke til kommentar
O1e Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Mest Tjarblol da.. har selv denne vidunderlige Musketeer'n. Og det går ant å ha mer enn en vifte på den, kjører selv 4 vifter å det fungerer utmerket! VU kan man jo stille som man vil (sensitivt eller ikke) å det er absolutt ikke HARRY. Hvis man har et sølv kabinett ser det utrolig flott ut Må bare føye til at denne testen ikke vart så veldig bra :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå