Uferdig Setnin Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Heyy, velkommen til min første Build Log! Om meg: Jeg er en ganske newbie rundt build logs, men jeg vil gjøre mitt beste for å ikke skuffe dere. Jeg har vert interessert i data og gaming hele livet. I 2012 vart min første build ferdig, og siden den gang har jeg bygd over 20 datamaskiner. All den kunnskapen jeg har trengt for å komme hit jeg er idag har jeg fått over forum og ifra venner, vil takke alle som har hjelpt meg å komme så langt Meningen bak builden: Jeg fikk tak i ett eldre 'old school' kabinett, AOpen HQ-45. Mitt mål er å lage noe unikt og retro som har en høy 'wow' faktor. Jeg ønsker å lage noe som ingen andre har og som vil få mye oppmerksomhet på lan og events. Forventninger: -Shitloads med bilder og oppdateringer. -CPU på 4-5GHz uten varmeproblemer. -60+ fps på nesten alle spill Potensielle komponenter: Mobo : ATX 1150 Socket Cpu : Intel i5-4690k Cpu cooler : Corsair h110 GT HDDs : 2x 2tb Western Digital Red SSDs : 2x 240-250gb PSU : Corsair RM850 GPU : Amd Radeon 390X RAM : 16 gb And some extra delta fans ~ Dette er kun starten på ett unikt og fantastisk prosjekt, stay tuned for more updates Enjoy. Spørsmål eller tips? Kommenter eller send meg en melding! All photos are © Copytighted, All rights reserved 2015 Mvh, Noxz Endret 6. februar 2015 av Noxz 1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Ser fett ut! Kanksje en vintage vifte-styrer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå