Gjest medlem-359424 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Etter konserten... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Herlig! Veldig stram og fin komposisjon, liker godt mosaikken øverst, og selvsagt mannen på som har tatt med seg gitaren på en skummel tur. Henning Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Herlig! Veldig stram og fin komposisjon, liker godt mosaikken øverst, og selvsagt mannen på som har tatt med seg gitaren på en skummel tur. Henning Takker Henning:-) Mannen er på vei inn i et parkeringshus etter en session med de andre musikerne i filharmonien her i byen. Vet ikke om de har gitarer der.....:-))) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Herlig! Veldig stram og fin komposisjon, liker godt mosaikken øverst, og selvsagt mannen på som har tatt med seg gitaren på en skummel tur. Henning Takker Henning:-) Mannen er på vei inn i et parkeringshus etter en session med de andre musikerne i filharmonien her i byen. Vet ikke om de har gitarer der.....:-))) Er vel derfor han måtte ta med sin egen Synes det så ut som gitar i stad, men jeg så tydeligvis ikke nøye nok. Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Herlig! Veldig stram og fin komposisjon, liker godt mosaikken øverst, og selvsagt mannen på som har tatt med seg gitaren på en skummel tur. Henning Takker Henning:-) Mannen er på vei inn i et parkeringshus etter en session med de andre musikerne i filharmonien her i byen. Vet ikke om de har gitarer der.....:-)))Er vel derfor han måtte ta med sin egen Synes det så ut som gitar i stad, men jeg så tydeligvis ikke nøye nok. Klarte ikke og dy meg....måtte bare:-)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg