AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hei, ble forleden stoppet over grensa fra Danmark til Sverige. Jeg ble tatt for 100 gram cannabis, og må nå møte i retten i Sverige. Lurer bare på hva potensielle straffereaksjoner kan være for "bare" 100 gram. Kan jeg komme i fengsel? Anonymous poster hash: cb915...cbd 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Er usikker i forhold til kildekritikken, men på denne sida er det ei grei oversikt for straff for forskjellige mengder. http://www.medicinskmarijuana.com/slaws.html 100g er langt over det som kan betegnast som eige forbruk. Basert på det som står her vil 100g være over grensa for både bot, og det som bli betegna som milde overtredelser. Mengden tilsier at du er i det lave siktet for "narkotikabrott". Dersom eg skal gjette så trur eg at fengsel i 6 måneder kanskje må forventast. Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 ikke hør på de idiotene. ta en tilståelsesdom og så sier du at du oppbevarte det for noen andre og at du ikke tør å si hvem for frykten av represalier. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå