007JamesBond Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hei! Når tror dere denne pakka kommer til Norge? Vanligvis har det ikke tatt mere enn 1 uke og jeg har bestilt utrolig mye fra utlandet før. Sendingen er sendt fra avsenderland 29.01.2015 19:28, SINGAPORE SØ2, Singapore Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Det kommer an på om den er sendt med fly eller båt. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hei! Når tror dere denne pakka kommer til Norge? Vanligvis har det ikke tatt mere enn 1 uke og jeg har bestilt utrolig mye fra utlandet før. Sendingen er sendt fra avsenderland 29.01.2015 19:28, SINGAPORE SØ2, Singapore Vel, når jeg søker på det tidspunktet så kommer det frem at det er en "Real Doll", og de er jo litt store, pluss veier litt. Så jeg tipper kanskje 1,5-2 måneder... 3 Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Kom til posthuset i dag og jeg bor på bygda til info! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå