danilokristensen Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Røros - gammel bebyggelse Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Flott komponert bilde av flotte gamle hus. Fin fargepallett . Liker også effekten av lyset som skinner igjennom gresset på taket. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Har tatt mange bilder fra Røros på mine byvandringer der og vet jo nøyaktig hvor dette er. Du har funnet et veldig fint utsnitt her, men er ikke dør og vinduskarmer grønnere enn i virkeligheten? (NB: Det gjør ingen ting ang. ditt bidrag, kunstnerisk frihet er jo tillatt) Og tar jeg feil så beklager jeg. Uansett, et flott bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Likte perspektivet og de små menneskene i enden av husrekka. Fint bilde! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Fin komposisjon og perspektiv. Måten husrekka er plassert gir dybde. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Fint med skrå kameravinkel i god komp med fint lys og bra dybdeskarphet som henter fram farger og detaljer og da spesielt de to personene på haugen som fargemessig tar igjen fargene i bygningene. Skulle jeg pirke litt så nevner jeg en oppretting i høyrekanten som bør gjøres før beskjæring da det stjeler fra bildet. Roar Lenke til kommentar
danilokristensen Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg takker for deres gode tilbake meldinger ;-) Obs.. Ragnar Skjelland... det har du rett i :-) Mvh. danilokristensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg