Joachim_F Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Amerikansk selskap utsatt for enormt hacker-angrep.Tapte personopplysninger til 80 millioner brukere Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Synd personopplysningene gikk tapt. Da er det bare å sette i gang å samle inn alt på nytt eller å kjøpe det tilbake fra tyvene. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Samle dem tilbake fra tyvene? Å nei, du, så enkelt blir det ikke: Tapte personopplysninger til 80 millioner brukerePersonopplysningene er nemlig tapt til 80 millioner brukere. De må sikkert kontakte hver enkelt for å få tilbake den 8*10^7-delen av informasjonen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) "Heldigvis er det ikke bevis for at de har fått tilgang på helse- eller finansiell informasjon"Dette høres ikke ut som "heldigvis" i mine ører. At de ikke har bevis for at det har skjedd betyr ikke at tyvene ikke har fått tak i denne infoen. Hvis det er bevis for at det ikke har skjedd så ville jeg sagt heldigvis jeg også, men før det skjer så er det ingenting heldig med å ikke ha bevis for at det har skjedd Endret 5. februar 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Les det som "heldigvis for ryktet til forsikringsselskapet". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg