Gå til innhold

DT 770 Pro 80 ohm + Blaster X-fi HD - Overtal meg.


Janzen

Anbefalte innlegg

(Til spill)

 

Jeg har nå disse to gjenstandene etter sterk anbefaling fra en venn som bor langt unna, så jeg har aldri testet før.

 

... Jeg er dypt skuffet.

Jeg synes Logitech G35 er bedre.

 

Det som plager meg mest med DT 770'en er putene. Blir så forbasket varm også sitter de ikke godt.

 

Kanskje noen har ett godt forslag til hvordan jeg skal ha SBX Pro Studio sotten opp?

Om jeg ikke får noe mer ut av dette oppsettet i løpet av uken så blir jeg å sende det tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva, velourputene på DT770 er særdeles komfortable etter min mening, de er noe av det beste med hele headsettet! Jeg har forøvrig hatt DT770 32 Ohm riktig nok og X-fi Titanium HD og jeg syns den komboen har fungert meget bra til spilling. Hvilke innstillinger har du i driveren?

Lenke til kommentar

Hva, velourputene på DT770 er særdeles komfortable etter min mening, de er noe av det beste med hele headsettet! Jeg har forøvrig hatt DT770 32 Ohm riktig nok og X-fi Titanium HD og jeg syns den komboen har fungert meget bra til spilling. Hvilke innstillinger har du i driveren?

Om du mener i SBX Pro Sudio så har jeg ikke noen fast innstilling akkurat nå.

Klarer ikke å bestemme meg for noe for jeg sitter med en knute i magen at dette kjøpet var bortkastet. Har du noen forslag?

Lenke til kommentar

Hm. Våre lydkort er ikke de samme, ser jeg nå. På generell basis så slår jeg bestandig av alle tenkelige surround- og "lydforbedringer" Creative har i driverne sine. Jeg kjører enten 2.1 lyd eller headphone. Alt jeg har prøvd av Surround-emulering låter ræv stort sett. Så: Keep it simple. Kan egentlig ikke si noe annet enn det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...