CRAZY Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 hele greia må byttes, Så nettopp under bilen nå at stanga har rustet av slik at den henger i en ende bare,, Dette er på en opelvectra 2002 model Noen som vet sånn ca pris og hvor man kan få gjort dette kjapt.helst på dagen Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Bilens eksosanlegg fikser på kort varsel, pleier å være billigst også Lenke til kommentar
War Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Glemte du svendsen eksos-sig eller noe^^ Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Svendsen holder man seg unna, de er dyre og gir ikke voldsomt bra service. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hva med snap drive, var innom i dag for å forlenge mellomrøret, 0 problem sa de. Kunne til og med skaffe delen selv om jeg ville, og de bare montere om jeg ikke ville bli skitten på jakka. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg har fått fikset og bygget en del eksosanlegg gjennom årene, og det er ett firma som får det til hver gang Det er altså Bilens eksosanlegg. Et annet verksted har jeg vært nødt til å forlate uten annet enn grenrør på plass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå