RBW Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 I takt med den norske kronens utvikling har importerte ting blitt dyrere.Sjekk hvor mye dyrere dataproduktene har blitt Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 #First! Cpu/hk/minne oppgradering betalte jeg 8K for, nå koster samme greiene 9.5K hos komplett . -.- Lenke til kommentar
fruktsalatsaft Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 SSD er da ikke en undergruppe av harddisk 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 SSD er da ikke en undergruppe av harddisk Lagringsmedier da^^ Jeg har gitt opp kampen med SSD 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Heldigvis ikke noe her i gården som trenger noe oppgradering enda. Min gode gamle I5 3570K holder enda koken i spill å kjøpte heldigvis nytt grafikkort og en ekstra SSD før jul Lenke til kommentar
mRmo_ Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 syns det er så mye billigere enn før spesielt hardisker kansje en oppgang på 3 øre Lenke til kommentar
mRmo_ Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 #First! Cpu/hk/minne oppgradering betalte jeg 8K for, nå koster samme greiene 9.5K hos komplett . -.- jeg har vapochill og da oppgraderer jeg for ca 1400kr velger en amd og klokker den over gjennomsnitte varer ca noen år med prosjektor billigere større enn 4k og mange skjermer på siden Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 #First! Cpu/hk/minne oppgradering betalte jeg 8K for, nå koster samme greiene 9.5K hos komplett . -.- jeg har vapochill og da oppgraderer jeg for ca 1400kr velger en amd og klokker den over gjennomsnitte varer ca noen år med prosjektor billigere større enn 4k og mange skjermer på siden Extreme kjøling, Nice. Oppgraderte fra en I7 4770K med en AIO til 5820K køstum loop. AMD cpu`er kommer aldri inn i mitt hus frivilig. Gpu`ene pre 290/X er dog greie for min del. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) jeg er nå av den oppfatningen at produsentene og butikkene smører lit ekstra på , på prisen i forhold til den reele kronekursengenerelt set så oppfatter jeg det også som nye datakomponenter har økt i pris med minst 30% hver gang jeg skal kjøpe noe nytt , spesielt på de dyre komponentenederfor holder jeg meg til noe som koster mindre Endret 5. februar 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 jeg er nå av den oppfatningen at produsentene og butikkene smører lit ekstra på , på prisen i forhold til den reele kronekursen generelt sset så oppfatter jeg det også som nye datakomponeter har økt i pris med minst 30% hver gang jeg skal kjøpe noe nytt , spesielt på de dyre komponentene derfor holder jeg meg til noe som koster mindre Godt mulig at marginene til butikkene tidligere var litt for lave for å holde på i lengden, de skal jo tjene litt penger også 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Min Intel p3700 har steget med et gtx970 siden jeg fikk den Lenke til kommentar
Blafrefisken Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Har en Titan Black Sc signature edition med Amd 9590 4.7 ghz 8 core. Den gir elendig ytelse (etter min mening) Så hvordan er det i5 4690k er i spill sammenlignet med i7 4790k? Lenke til kommentar
lobstah Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Skulle tro de høyere prisene kommer av bransjens svar på den økte tollgrensen? Dette varslet de jo også på forhånd i flere artikler, hvis jeg husker riktig. Kronekursen (eller rettere sagt, dollar og euro kursene som styrker seg), har sikkert en liten finger i spillet - men jeg tror heller tollgrensen gjør at bransjen velger å øke prisene sine litt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Skulle tro de høyere prisene kommer av bransjens svar på den økte tollgrensen? Dette varslet de jo også på forhånd i flere artikler, hvis jeg husker riktig. Kronekursen (eller rettere sagt, dollar og euro kursene som styrker seg), har sikkert en liten finger i spillet - men jeg tror heller tollgrensen gjør at bransjen velger å øke prisene sine litt. Hvorfor tror du det? Hvilke konkrete mekanisme er det du tenker har slått inn? At de selger mye mindre av varer til under 350? AtW Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Nylig kjøpt pc til ca 40.000 jeg. Ganske happy med det. Kunne spart et par tusenlapper om jeg hadde handlet tidligere, men pyttsann. Får må støtte opp om importnæringen og, nå som dollaren er dyr! 1 Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 kjøpte ett billig nettbrett før jul, kr 455, sjekka nå og det koster 544 nå. det er grovt mye i forskjell. Lenke til kommentar
veahavarde Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Tror dere prisene kommer til å stige ytterligere? Har et GTX 980 og 4790K som jeg vurderer å selge. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Tror dere prisene kommer til å stige ytterligere? Har et GTX 980 og 4790K som jeg vurderer å selge. Selg det nå før prisene blir lavere. Dyrere ser det ikkje ut til å bli, siden kronekursen har steget den siste uka. Lenke til kommentar
Blafrefisken Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Tror dere prisene kommer til å stige ytterligere? Har et GTX 980 og 4790K som jeg vurderer å selge. Selg det nå før prisene blir lavere. Dyrere ser det ikkje ut til å bli, siden kronekursen har steget den siste uka. hvor mye er det du skal ha for 4790k? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg