Arodem Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Rad Crew tar for seg nyversjoner av konsoller i ukens episode.– Hvem ville vel gå tilbake til denne klumpen etter at Nintendo DS Lite kom ut? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 DS Lite er etter min mening sen beste revisjonen, om ikke annet på grunn av den vanvittige kvalitetsforskjellen på vanlig DS og DS Lite. Den gikk fra å være den styggeste, minst ergonomiske spillmaskinen på 10-15 år til å bli den mest sexy og elegante. Det sier litt at til og med den tredje versjonen av oppfølgeren, New 3DS, fortsatt bruker nesten nøyaktig samme design. 2 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 DS Lite er etter min mening sen beste revisjonen, om ikke annet på grunn av den vanvittige kvalitetsforskjellen på vanlig DS og DS Lite. Den gikk fra å være den styggeste, minst ergonomiske spillmaskinen på 10-15 år til å bli den mest sexy og elegante. Det sier litt at til og med den tredje versjonen av oppfølgeren, New 3DS, fortsatt bruker nesten nøyaktig samme design. Det er nok den aller største forbedringen ja. Fremdeles fin design, 9 år senere! Allikevel valgte vi en annen #1 pga betydningen den har hatt på alle andre konsollrevisjoner i ettertid Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Litt overrasket over at dere ikke synes Telltalemotoren funker bra med The Walking Dead. Synes det passer utmerket, da det gir meg tegneseriefølelsen det skal ha. Er jo tross alt basert på tegneserien og ikke den bedritne TV-serien. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Litt overrasket over at dere ikke synes Telltalemotoren funker bra med The Walking Dead. Synes det passer utmerket, da det gir meg tegneseriefølelsen det skal ha. Er jo tross alt basert på tegneserien og ikke den bedritne TV-serien. Seriøst?? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Er ikke akkurat som om det er uvanlig å mene at The Walking Dead er en dårlig TV-serie, spesielt ikke om man har et forhold til tegneserien fra før av. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Er ikke akkurat som om det er uvanlig å mene at The Walking Dead er en dårlig TV-serie, spesielt ikke om man har et forhold til tegneserien fra før av. Ok. Jeg har ikke lest tegneseriene. Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Personlig foretrekker jeg nok den originale DS'en over Lite, rett og slett pga at Lite-versjonen har alt for små og knotete knapper. Spesielt start- og select knappene er bittesmå på Lite. Designet ellers er selvsagt mye bedre på Lite, men knappene blir for meg viktigere enn utseendet. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hyggelig å høre på. Trivelig at du liker det! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Personlig foretrekker jeg nok den originale DS'en over Lite, rett og slett pga at Lite-versjonen har alt for små og knotete knapper. Spesielt start- og select knappene er bittesmå på Lite. Designet ellers er selvsagt mye bedre på Lite, men knappene blir for meg viktigere enn utseendet. Hva med skjermen da? Den er jo alt for mørk på den originale, ubrukelig i de fleste situasjoner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå