jonny Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Jeg trenger en ny PSU, som skal benyttes i et Aerocool DS Cube kabinett (bør derfor ikke være dypere enn 16 cm). For meg er det viktig at strømforsyninga lager minst mulig lyd, men likevel ikke koster for mye. Jeg synes 600,- kr bør holde. Disse to PSUene kan være aktuelle, noen som har noen meninger om dem? - Super Flower Golden Green HX 550W ("gammel" teknologi?) - Cooler Master G550M 550W Edit: Be-Quiet Pure Power L8 CM 530W ser også interessant ut, selv om prisen nærmer seg 700 kroner... Edit2: XFX ProSeries Core Edition 650W har en veldig fin pris hos Deal.no, men denne PSUen er dessverre 17 cm dyp (i tillegg er jeg litt skeptisk til lydnivået). Endret 5. februar 2015 av jonny Lenke til kommentar
jonny Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Hmm... Komplett har god pris på Cooler Master G550M denne helgen. TechPowerUp virker også relativt fornøyd med den, også med tanke på støynivå. Edit: Jeg gikk for CM G550M til kr 445,-, får håpe jeg blir fornøyd... Endret 10. februar 2015 av jonny Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Tja, det er vel ikke det beste som finnes, men det finnes jo selvfølgelig mye verre. Lenke til kommentar
jonny Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Cooler Master V550S hadde sikkert vært et bedre valg... TechPowerUp likte den i allefall godt. Endret 11. februar 2015 av jonny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå