Gå til innhold

Hjelp til oppgradering av PC!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har i dag en stasjonær pc med dette oppsettet.

6ce94d212284a9e7f8afda35c7b2f7ee.png

I det siste har jeg begynt å tenke på en oppgradering, hvertfall nytt skjermkort. Tenker da et gtx 970, enten enkelt eller i SLI. Hvis jeg evt kjøper i SLI, er det noe annet som kommer til å bli flaskehals da? Skal også ha vannkjøling, trenger tips til en god der.

Skal også ha en ny skjerm, har en 24" Samsung skjerm i dag, den er på 60 Hz og er visstnok veldig dårlig til gaming. Tenker da på å kjøpe en skjerm på 144 Hz. Men det funker fortsatt fint å bruke Samsung skjermen på siden som en skjerm jeg kan ha Spotify, Facebook etc etc når jeg spiller?

Sikkert noe jeg har glemt, men takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope, men siden det er AMD hvorfor heller ikke ha R9 280x eller R9 290 i crossfire?

Langt billigere en nvidia. Men da bør du minst ha 750 watt PSU eller kraftigere.

SSD disken ville jeg byttet ut, MX100 eller samsung.

Det går fint å ha flere skjermer, hvis man har utvidet skrivebord, problemet den andre skjermen kan bli deaktivert eller svart.

Eyefinity gjør det mulig for AMD skjermkort å sette sammen flere skjermer til en skjerm.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Så altså, når jeg går ingame vil den ene skjermen blir svart? Har ikke opplevd det før (da med bærbar da). Men hvis man vil spille over flere skjermer, da bør man vel ha 3?

Men kan noen anbefale en skjerm da? Helst 144 Hz men helst ikke veldig dyr (swift etc).

En evt mulighet er jo å ha et skjermkort og EVT rog swift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...