Roug Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 har en pioneer dvd-rw dvr-105 .. kan spille musikk.. spillespill. ja bruke den som en helt vanlig cdspiller.. men den klarer ikke å brenne .. har prøvd den i 4 forsjellige brenne programmer og i alle programmene får jeg besjed at d ikke står en riktig plate i drivern.... d plager meg veldi fordi vist jeg ikke bruker den t å brenne da funker den fett...... å har sjekka me forskjellige programmer at d ikke er noesynelig galt me den..... jeg sitter fast og lurte på om d var noen her som kunne hjelpe meg??? takk for alle svar! Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 har prøvd den i 4 forsjellige brenne programmer og i alle programmene får jeg besjed at d ikke står en riktig plate i drivern.... du har vel riktige plater som er ment til å brenne dvd vel? :-) Lenke til kommentar
Roug Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Ja sånn som dvd plater???? .. har di som hører till og noen flere d kan være platene er dårlig da ??? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Husk at platene må være av type Dvd-R eller Dvd-RW. Plater av typen Dvd+R og Dvd+RW virker ikke i den spilleren. Virker den dersom du prøver å brenne cd med den da, eller får du problem da også? dersom det er tilfelle, ville jeg tatt den ut og prøvd den i en annen maskin og sett om den virker der. Hvis ikke det, så er det bare til å sende den inn på garantien. Lenke til kommentar
Monkey Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det går an å prøve å oppgradere til nyeste firmware og. Du finner til 105 her: http://www.pioneer.no/no/support_software....ware#fdvdwriter Det hjalp veldig på min 104 i alle fall. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Vanlige cd plater fungerer å brenne(sjekka nettopp) Men den vil ikke ta dvd platan mine... d e ikke dvd+ d e dvd- Hakke peiling ka som e galt.... kanskje æ skal prøve den i en anna data??? har en rett vesidenav:P men ka som kan være galt me min data da??? Har forezten oppdatert firmware 1.33 Lenke til kommentar
Roug Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Klarte plutselig og brenne dvd.. men den låste seg på slutten.. fikk ikke ut dvd plata før æ restarta maskina ARGH!!!! Lenke til kommentar
Roug Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Nei klarte bare d en gang.. nu vil den ikke mere IGJEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå