Roar Kneppen Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Her er det vel lyset som virkelig gjør bildet. Krana perfekt plassert i flata. Tanken går til bortkloning av vegetasjon som stikker opp nede og inn tra høyre hjørne. Men så var det den smaken og baken igjen da. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Ja, komposisjonen er knallgod den, og det samme gjelder generelt lyset, unntatt lyset fra bybebyggelse hvor lyset blir litt sterkt. (Men jeg har ingen god oppskrift på hvordan du kan få dempet dette) Roar har alt nevnt greinene nede til høyre. Men alt i alt, et bilde som fortjener honnør. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Det var et flott bilde av krana og av Valderøya. skarp og fint synes jeg. Krana er godt plassert. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Hei, takk for hyggelige og konstruktive kommentarer, laget en versjon der jeg klonet bort vegetasjonen, men endte opp med å legge ut originalen. Og Ragnar, det er helt korrekt at belysningen fra bebyggelsen er for sterk/utbrent, liker å ta kveldsbilder før det blir for mørkt for å unngå dette men hadde trodd/håpet på at månen skulle bidra med ekstra lys siden det var fullmåne..men den kunne knapt skimtes bak skyene. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hei, takk for hyggelige og konstruktive kommentarer, laget en versjon der jeg klonet bort vegetasjonen, men endte opp med å legge ut originalen. Og Ragnar, det er helt korrekt at belysningen fra bebyggelsen er for sterk/utbrent, liker å ta kveldsbilder før det blir for mørkt for å unngå dette men hadde trodd/håpet på at månen skulle bidra med ekstra lys siden det var fullmåne..men den kunne knapt skimtes bak skyene. Mvh Oddmund Nå kan jo lyset på andre siden dempes separat. men spørsmålet er om du får fram detaljene. Slikt må prøves for å se om det funker.. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg