Gå til innhold

Kran


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, komposisjonen er knallgod den, og det samme gjelder generelt lyset, unntatt lyset fra bybebyggelse hvor lyset blir litt sterkt. (Men jeg har ingen god oppskrift på hvordan du kan få dempet dette) Roar har alt nevnt greinene nede til høyre.

 

Men alt i alt, et bilde som fortjener honnør.

 

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Hei,

takk for hyggelige og konstruktive kommentarer,

laget en versjon der jeg klonet bort vegetasjonen, men endte opp med å legge ut originalen.

Og Ragnar, det er helt korrekt at belysningen fra bebyggelsen er for sterk/utbrent, liker å ta kveldsbilder før det blir for mørkt for å unngå dette men hadde trodd/håpet på at månen skulle bidra med ekstra lys siden det var fullmåne..men den kunne knapt skimtes bak skyene.

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Hei,

takk for hyggelige og konstruktive kommentarer,

laget en versjon der jeg klonet bort vegetasjonen, men endte opp med å legge ut originalen.

Og Ragnar, det er helt korrekt at belysningen fra bebyggelsen er for sterk/utbrent, liker å ta kveldsbilder før det blir for mørkt for å unngå dette men hadde trodd/håpet på at månen skulle bidra med ekstra lys siden det var fullmåne..men den kunne knapt skimtes bak skyene.

Mvh Oddmund

 

Nå kan jo lyset på andre siden dempes separat. men spørsmålet er om du får fram detaljene. Slikt må prøves for å se om det funker..

 

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...