Roar Kneppen Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Landskap i stein og grønt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Flotte klare farger i en utmerket komp. Likte plasseringen av trappa i bildet. fin dybde ved hjelp av bygningene. Skiltet som viser vei til hospitalet, blir et blikkfang, ute at jeg vet om det er hensikten.... Innrammingen er som alltid smakfull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Dette ble veldig bra. Flott komposisjon og flotte klare naturlige farger. Dette gjør seg absolutt med innrammingen , også på veggen. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Det jeg faktisk syntes var bittelitt forstyrrende i bildet , var den grønne døra, eller hva det er, midt i bildet. Den sugde blikket mitt til seg. Ellers flott som alltid Roar! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Eia var vi der, i denne kulda! Eller det det veien til sykestua dette? Flott komposisjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Det jeg faktisk syntes var bittelitt forstyrrende i bildet , var den grønne døra, eller hva det er, midt i bildet. Den sugde blikket mitt til seg. Ellers flott som alltid Roar! Kanskje ikke så rart at blikket går direkte til den grønne døra hvis du ser på komposisjonen med grønne vekster som skaper et dybdesug nettopp mot senter av bildet og der er den grønne døra. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Eia var vi der, i denne kulda! Eller det det veien til sykestua dette? Flott komposisjon. Vennlig hilsen Ragnar Pila viser til et legesenter der de snakker engelsk og tysk slik det er mange av på Lanzarote der det bor turister. Roar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Ikke helt deg dette - men flott var det! Med god dybde og fine farger! Får meg definitivt til å lengte dit kaktusene vokser på friland...... Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Fint bilde.., gode farger og kontraster. Jan Åge Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Flott og velkomponert bilde der fargene harmonerer godt. Den klarblå himmelen setter seg i kontrast på en fin måte. Og det røde korset er et blikkfang i mine øyne. Hilsen Tove Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hei Roar Flott utsnitt og komposisjon. Hilsen Rune Lenke til kommentar
okjo Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Gjennomtenkt og velkomponert (selvfølgelig) i flotte farger, støtter Pentaxen sin velformulerte kommentar her. mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg