Tunky Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) VS 07.02.15 - 18.30 Goodison Park TV2 Sport Premium Dommer: Anthony Taylor Everton har 4 hjemmekamper på rad uten seier, med en total hjemmestatistikk på 3-5-3. Liverpool har ikke tapt i ligaen siden United-kampen 14. desember. Everton har tatt 5 poeng av 12 mulige på hjemmebane siden 14. desember. Gjetter på lagoppstilling: Mignolet Can - Skrtel - Sakho Markovic - Henderson - Lucas - Moreno Sterling - Coutinho Sturridge VS Lukaku Mirallas - Naismith - McGeady Besic - Barry Baines - Stones - Jagielka - Coleman Joel Endret 5. februar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 1-3, Lukaku, Sterling og Sturridge x2 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Har trua på seier. Håper gutta ikke er for slitene i beina til å holde 90min. 1 - 2. Mål av Sterling og Sturridge, og Lukaku eller Mirallas. Tipper det blir tøff kamp og 5 gule. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Kan ikke forstå annet enn at Liverpool skal vinne. Everton spiller møkk for tiden. 0-3. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 0-4. Borini endelig med hattrick og Henderson. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Øh. Så du tror Borini starter? Eller mener du han klarer å score et hattrick de siste 10 minuttene? 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 4-5. Lukaku, Mirallas x2, Jagielka, Sturridge x2, Gerrard x2, SkrtelBook it Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Så lenge vi vinner. Sturridge for sitt etterlengtede hat trick, som han burde fått mot Everton ifjor Lenke til kommentar
wampster Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Så lenge vi scorer (minst) et mer enn vi slipper inn er jeg fornøyd. Pluss ingen skader! Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Med det resultatet i nord-london må vi vinne nå! Kom igjen! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Trynet til Wenger var faktisk verdt det. Er lenge siden jeg har gledet meg til kamp, men i dag gjør jeg det. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Liverpool XI: Mignolet, Can, Skrtel, Sakho, Lucas, Henderson, Moreno, Ibe, Gerrard, Coutinho, Sterling. Substitutes: Ward, Johnson, Lovren, Allen, Markovic, Lambert, Sturridge. Morsomt at Ibe får starte. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Greit at Lazar blir benka, så kanskje han kommer opp på det aller beste nivået han hadde en stund igjen. Hadde håpet Gerrard også ble benka. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Everon stiller forøvrig med Oviedo på back. Baines er ikke på banen tydeligvis. Joel, Oviedo, Jagielka, Stones, Coleman, Barry, Besic, McCarthy, Mirallas, Naismith, Lukaku. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Faenskap fra mane. Southampton var veldig nære uavgjorttesultat Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Tror dere det er Hendo - Lucas - Gerrard - Moreno Ibe - Cou Sterling eller Ibe - Lucas - Hendo - Moreno Gerrard - Cou Sterling Jeg håper på sistnevnte, i alle fall, uten at jeg vet hvordan Ibe klarer seg som vingback. Hendo kommer ikke til sin rett som vingback, og Gerrard funker ikke som SDM.¨¨ EDIT: Ut fra måten det er lista på offisiell LFC-tweets, så regner jeg med det er sistnevnte. Heldigvis. Endret 7. februar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Runden har blitt for perfekt, ingen sjanser i havet at Liverpool tar vare på muligheten å vinner nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Du tenker på seier til Tottenham og Southampton? Perfekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå