aagesp Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Mørhult Fra Fjâllbacka på Vestkysten i Sverige - "et fiskesamhâlle" som de sier der borte. Fjell kommer fra norsk - backa er stedet under fjellet. Kommer fra 1600-tallet hvor sild var hovednæringen - i dag er det vel turisme. Se bildet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Flott bilde med fine detaljer og farger , kunne tenke meg å ha sett hvordan hele vinduet ser ut. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 OK bilde dette, og fint at du kommenterer litt av bakgrunnen for det vi ser. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 her trengte vi historien. For øvrig ser det ut til å være en samling av "hummer og kanari" fra den gang da. Landskapet bak fotografen får vi også litt inntrykk av oppe til venstre. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Tøft! Hadde vært morsomt å sett hele vinduet. Har du det så kunne det jo blitt ev v2? Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Takk for hyggelige kommentarer. Dessverre har jeg ikke bildet av hele vinduet. Skal gjøre et forsøk til sommeren da jeg er ofte i området. mvh Aage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg