MikaelTj Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Selfie på fjellet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Flott bilde , kombinert selfie og nattfoto , hvor selfiefotografen er tatt på fresken. Noen vil sikkert ha månen mer i venstre del av bildet , men det ikke alltid at det lar seg gjøre. Jeg liker det likevel. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Antar det er en blits du lyser opp deg selv med. Stilig påfunnet, og veldig bra resultat! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Takk! Ja, det er en liten blits. Kunne sikkert ha gjort det med en lommelykt også, men det er lettere med blits. Var egentlig på fjellet for å fanget nordlyset, men det kom aldri, så jeg måtte finne på noe annet Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Nydelig vinternatt bilde. Fint komponert, klare fine farger og godt komponert. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Et flott vintermotiv syns eg, artig påfunn. thumbup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg