Ragnar Skj Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Dagens lille skeive II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Flott fanget av en høytliggende enebolig:-) Morsomt og godt sett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Er det dette svenskene mener med høydehus ? Høyt henger de og sure er de. (Noen av dem i alle fall) Godt observert. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Nice! Gode kommentarer i dag..hihi D: Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Er det dette svenskene mener med høydehus ? Høyt henger de og sure er de. (Noen av dem i alle fall) Godt observert. Vennlig hilsen Alec Takk til Alec og Pentaxen, fint at dere ser det humoristiske i det. Vi har en svenske i familien, og til og med han ser på det med humor. (Men nå pønskes det vel ut en "norgesvits" kan jeg tenke meg. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Nice! Gode kommentarer i dag..hihi D: God din kommentar også! Skj Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Kult motiv og herlige glafarger! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Kult motiv og herlige glafarger! Hilsen Tove Hei Tove og takk for gladkommentar! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Begynner å bli en del år siden jeg bygde slike hytter nå, men aldri oppe i trærne. Ikke sikkert det er en svenske. Det kommer jo folk andre steds fra også. Husker jeg ikke feil så er det visst land lenger øst enn Sverige som også bruker blått og gult. Romania bruker det vel på draktene til sine friidrettsutøvere. Tror jeg ville kutta vekk den saken langs høyre ramme da det mørke inni der lett drar oppmerksomhet. Da vil også bjørkegreina ende ut på høyre ramme som en motvekt til de andre som går ut oppe. Skarphet, farger etc. etc. blir det vanskelig å klage på. Roar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Ser litt trekkfullt ut - trappa vil ikke bli godkjent av byggningskontrollen.... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Akkurat det jeg tok "elle melle" på før jeg la inn bildet, hvorvidt jeg skulle kutte nevnte del i høyre billedramme. Dum nok som jeg er, lot jeg det være. Men da var du straks på pletten - og takk for det! Supert at ville kommentere bildet Roar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Ser litt trekkfullt ut - trappa vil ikke bli godkjent av byggningskontrollen.... Ligger så avsidesliggende til så bygningskontrollen vil sikkert ikke oppdage mangelen?Skj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Herlig bilde som har gått meg hus (eller hytte) forbi, bygningen til høyre er nevnt..av Roar selvfølgelig Og det er vel ofte sånn at når bildet er lagt ut, ser en på det med "nye" øyner Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Herlig bilde som har gått meg hus (eller hytte) forbi, bygningen til høyre er nevnt..av Roar selvfølgelig Og det er vel ofte sånn at når bildet er lagt ut, ser en på det med "nye" øyner Mvh Oddmund Hei Oddmund, takk for hyggelig kommentar fra deg. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg