Jotun Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Ikke bruk engelske ord..... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 jeg vet ikke hva "stream of consciousness" betyr nå har illustrert vitenskap nr 3 kommet ut . Der står artikkelen i sin helt , en artikkel på ca 5 sider Kort fortalt så går det ute på at forskrevne har funnen 1800 planeter som ikke burde eksistere Da må det være noe som ikke stemmer , eller mangler i teoriene I artikkelen påståes det også teorien må skrives om Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Står det teorien eller modellen? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Står det teorien eller modellen? jeg fikke ikke lest så nøye på g.a lit dårlig tid men jeg tror at begge deler var nevnt i løpet av hele artikkelen Det var også nevnt at beregningene bare tok hensyn til vårt solsystem , hva det nå menes med det nå har jeg fått svar fra illustrert vitenskap : Artiklen er skrevet blandt andet på baggrund af en videnskabelig artikel i Nature. Læs mere om forskningen her: http://www.nature.com/news/astronomy-planets-in-chaos-1.15480 M.v.h. Anne Lykke Anne LykkeRedaktionssekretær Illustreret Videnskab Telefon: 3917 2187 Endret 9. februar 2015 av den andre elgen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå