5vatne Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg har kjøpt meg ny firmabil, men radioen i bilen er så kjedelig. Har dere noen tips om radio/gps/videoavspilling med ryggesensor mulighet. Selvfølgelig må kontroll knappene på rattet fungere. Har sett på Kenwood men det koster jo en fot og en arm, tenkte meg en 3000-6500kr har også set android basert systemer som ser spennendenes ut. På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Denne feks? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=15905&katid=173&id= Den er mye bedre lydmessig kontra disse android-spillerene, men hvis kvalitet ikke er så nøye, så er det masse "fint" å velge i, og du kan bruke en hvilken som helst 2-din spiller og ny ramme, eller kjøpe en som passer rett inn, finnes mange alternative spillere til den bilen Lenke til kommentar
5vatne Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Takk for tipset, det er bare så mangen forskjellige og velge imellom. :DD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå