Gå til innhold

Mitt bands første video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Musikken funka veldig bra og en bra låt. Videoen var veldig statisk og enkel og virker mer som en kontrast til låten enn å underbygge den. Det hadde kanskje gjort seg med litt lysshow og mer bevegelse i opptakene for å gi den mer liv og futt. Kanskje også fortelle en historie som understøtter teksten. Føler mer jeg er med på en bandøving enn at jeg ser en musikkvideo. Musikken er der, så det er bare å fikse litt på innpakningen for å løfte den mer. Sånn har det blitt i dagens kanskje overvisualiserte verden. Folk forventer det.

Lenke til kommentar

Musikken funka veldig bra og en bra låt. Videoen var veldig statisk og enkel og virker mer som en kontrast til låten enn å underbygge den. Det hadde kanskje gjort seg med litt lysshow og mer bevegelse i opptakene for å gi den mer liv og futt. Kanskje også fortelle en historie som understøtter teksten. Føler mer jeg er med på en bandøving enn at jeg ser en musikkvideo. Musikken er der, så det er bare å fikse litt på innpakningen for å løfte den mer. Sånn har det blitt i dagens kanskje overvisualiserte verden. Folk forventer det.

Takk for tilbakemeldingen! Skal ha det i tankene til neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...