kas1995 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hei, jeg er en gutt på 19 år, har rotet med ei jente siden julen nå. vi har hatt sex 3 ganger (de første tre gangene mine), men ingen av gangene har jeg klart og komme, hun har kommet flere ganger hver gang vi har hatt sex. hun har som oftest kunne sugd meg i 20-30 minutter som har blitt etterfulgt av 30 minutter med sex. Har kjentes ut som at jeg var i nærheten, men har fortsatt ikke klart og komme. er veldig kåt på denne personen hver gang, og vi har ofte hatt langt forspill. jeg har veldig lyst å kunne komme selv også å ikke bare tilfredsstille henne, vi har et ekstremt godt forhold til at vi har rotet så kort tid, stoler 100% på hverandre og vi deler alt. noen som har noe tips og komme med for at jeg skal klare og få orgasme under samleie, eller noen ideèr for hva som er galt? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Er du stressa? Nervøs? Kan jeg hjelpe deg selv på slutten. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Humm, om du ikke er halv-nervøs eller noe i den retning... Så er det en god mulighet at du runker litt 'hardt' - og at du har blitt vant med det for å komme. Og uansett hvor mange du "tester", så finner du ikke ingen dame som kan holde like hardt, og være like intenstiv som hånda om du tar helt av.Tips; Runk sjeldnere, løsere (altså ikke holdt hardt eller noe når du gjør det), og ikke edge deg selv. Lenke til kommentar
kas1995 Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 takk for raske svar tror jeg kan ha hatt litt prestasjonsangst mot at jeg skulle klare å få henne til å få skikkelig orgasme. dette kan ha ført med seg nervøsitet inn i bildet. har vært alt for vant til og runke og komme hver gang jeg har runket så dette kan også være årsak. nå skal jeg ikke ha samleie med personen før om 2 uker så da skal jeg prøve å gå i minst ei uke før vi skal være med hverandre igjen uten og runke og se om dette gir med seg noen resultater Lenke til kommentar
Myy Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Dette er sikkert bare fordi det er de første gangene du har hatt sex. Etter hvert kommer du til å klare å ikke stresse like mye eller væreredd for å ikke prestere. Så tror jeg det løser seg helt av seg selv :-) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 fortsett å ha sex... når du blir komfortabel med henne så klarer du å komme helt fint. ikke noe å stresse med. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Om du har prestasjonsangst og uroer deg så mye for at hu skal komme, som sikkert kommer av at du er redd for at hun skal synes du er dårlig i senga, så har dere ikke et "ekstremt godt forhold til at vi har rotet så kort tid, stoler 100% på hverandre og vi deler alt" som du sier.. Hadde det vært tilfelle hadde du fortalt dama di om det, og problemet hadde vært borte. Lenke til kommentar
diskufil Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Been there done that. Slutt å onanere på egen hånd, ha masse sex med henne og runk den siste biten hvis du ikke kommer etter 15 min eller noe sånt. Sprut gjerne i munnen hennes eller på magen. Jo mer sex dere har, desto mer komfortabel blir dere med hverandre. Da blir det lettere for deg å komme. Lenke til kommentar
Dissikutere Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hei, jeg er en gutt på 19 år, har rotet med ei jente siden julen nå. vi har hatt sex 3 ganger (de første tre gangene mine), men ingen av gangene har jeg klart og komme, hun har kommet flere ganger hver gang vi har hatt sex. hun har som oftest kunne sugd meg i 20-30 minutter som har blitt etterfulgt av 30 minutter med sex. Har kjentes ut som at jeg var i nærheten, men har fortsatt ikke klart og komme. er veldig kåt på denne personen hver gang, og vi har ofte hatt langt forspill. jeg har veldig lyst å kunne komme selv også å ikke bare tilfredsstille henne, vi har et ekstremt godt forhold til at vi har rotet så kort tid, stoler 100% på hverandre og vi deler alt. noen som har noe tips og komme med for at jeg skal klare og få orgasme under samleie, eller noen ideèr for hva som er galt? Vær takknemmelig for dette "problemet" De fleste har motsatt problem i førsten, prematur ejakulasjon eller for tidlig sædavgang. Da kan han komme etter få sekunder. Det er ett mye vanskeligere problem å løse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg