AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg fremtvinger nysing, tror jeg har blitt avhengig av det ettersom jeg gjør det uten at jeg engang tenker over at jeg gjør det. Jeg stikker en tynn gjenstand, som en Q-tips opp i nesen og kiler, også nyser jeg. Det har blitt som et lite "kick". Jeg gjør selvfølgelig bare dette når ingen andre er tilstede eller ser meg. Min mor hører at jeg nyser ekstra mye når jeg sitter på rommet mitt og hun vil nå ta meg til legen for å ta en allergitest. jeg sier at det ikke er noe problem og det i hvert fall ikke er nødvendig å ta noe allergisjekk, men hun insisterer. Vil ikke fortelle noen om dette, er liksom ganske flaut... Har prøvd å venne meg av det, men klarer ikke. Hvordan kan jeg slutte med dette?? Anonymous poster hash: 999b2...1d9 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hva med å bare dra, så kan du jo utelukke det uansett Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg fremtvinger nysing, tror jeg har blitt avhengig av det ettersom jeg gjør det uten at jeg engang tenker over at jeg gjør det. Jeg stikker en tynn gjenstand, som en Q-tips opp i nesen og kiler, også nyser jeg. Det har blitt som et lite "kick". Jeg gjør selvfølgelig bare dette når ingen andre er tilstede eller ser meg. Min mor hører at jeg nyser ekstra mye når jeg sitter på rommet mitt og hun vil nå ta meg til legen for å ta en allergitest. jeg sier at det ikke er noe problem og det i hvert fall ikke er nødvendig å ta noe allergisjekk, men hun insisterer. Vil ikke fortelle noen om dette, er liksom ganske flaut... Har prøvd å venne meg av det, men klarer ikke. Hvordan kan jeg slutte med dette?? Anonymous poster hash: 999b2...1d9 Kanskje du burde besøke en psykolog? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå