z1nox Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 En negativ ting med microplex blir vel d at det er dobbelt så mye porto så psdata, fra min erfaring (75,- på småting hos ps, 144 på micro! ) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Synes 3dfxcool.no er greie jeg. En gang fikk jeg en deffekt katode, klagde på at jeg ville ha ny, de sendte meg ny katode med engang uten å skulle ha den gamle tilbake. Samme med en deffekt vifte : Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Microplex ja.. de har noe av den beste servicen jeg har vært ute for.Sender vanvittig raskt, og man får et sukker på hver bestilling ja mircroplex rocker ! får med godis å - sånn at du har noe å spise når du kobler Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 (microplex.no) Kjøpte kabinett: slikkepinne kjøpte vifte + LED : Karamell goe greier ? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 eg bestilte Viftestyring, 4 vifter og runde IDE kabler hos microplex.no fekk dei dagen etterpå... Er imponert Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg fikk til og med et gratis drops i lag med katodene mine Lenke til kommentar
Grim.Reaper Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Microplex er best!!!! Og Beste servicen jeg har fått, av noen netbutikker Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Eneste ulempen er at du kun treffer dem på telefon mellom kl 1200 og 1400. Kan bli litt venting til tider.......men ellers grei nok butikk. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Eneste ulempen er at du kun treffer dem på telefon mellom kl 1200 og 1400.Kan bli litt venting til tider.......men ellers grei nok butikk. Send mail, alltid fått svar innen timen jeg. _ Thorsan Lenke til kommentar
magneto Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ER fornøyd selv med microplex. Fikk d jeg bestilte den andre dagen etter at jeg hadde bestilt. Og karamell selvsagt. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Fin butikk, men det hadde vært fint å kunne bruke visa-kort. Hadde kjøpt mer småtteri da. Litt kjipt å betale oppkravsgebyr på en liten vifte eller to. Heldigvis fins det alternativer. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg bestilte viftesyring og 4 vifter defra + kjølepasta og noen kabler. Det som overraska meg var at portoen på den pakka på 12 dm3 bare kosta 70 kr fra Sarpsborg til Larvik. Da jeg bestilte sjermkort fra komplett i Sandefjord skulle dem ha 110 kr. Så jeg må si at microplex er bra ja. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har bare bra erfaringer med microplex. 6++ fra meg vertfall. *grin* Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Eric2233: bor du i sarpsborg? Syns microplex er fint jeg. Er gjerne en tur innom der engang i blandt. Neste gang jeg kjøper skal jeg spørre etter sukkertøy Får ikke det når man kjøper rett ifra lageret :grine: Syns ikke det er så dårlig at 2 stk klarer å pakke såpass bra, for det er nemlig bare 2. Også er det en som sitter å sender mail og oppdaterer websidene Men, ting går veldig fort når jeg er innom der, de veit nøyaktig hvor alt ligger, og det tar kanskje rundt 30 sek til 2 minutter å hente det jeg skal ha. Microplex er flott, slik må de fortsette Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 handlet fra microplex på torsdag, og pakken ligger å venter på posten i dag, er ikke den raskeste behandlingen, men den ligger høyt oppe, er mulig det tok litt til å pakke det, da det er ganske mye, og det var en ordre sendt på mail, de spurte om det... Lenke til kommentar
svennand Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Microplex ja.. de har noe av den beste servicen jeg har vært ute for.Sender vanvittig raskt, og man får et sukker på hver bestilling jeg bestilte forrige uke komponenter for 500spenn.... FIKK IKKE GODTERI!!! er første gangen jeg ikke har fått ett eller to sukkertøy med dem... skuffa :grine: Microplex er veldig bra, bortsett fra at skal man bestille noe småtteri så er det veldig dyrt med den høye porto'en, de skulle hatt mulighet for betaling gjennom visa... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Helt ærlig synes jeg ikke de 25 kronene er allverden når du handler for noen hundre (som de aller fleste gjør) og når du tenker på servicen du får, hvor raskt de sender osv. Greit nok, men det er litt betenklig. Se på et scenario hvor hubbabubbabutikken.no er billigste webshop i et trangt marked. De ligger kun 2% over idealpris. Alle de andre ligger 2,1-2,5% over idealpris. Så viser det seg at hubbabubbabutikken.no tar et pakkegebyr på 100,- Er de lenger billigst? Det var et litt søkt scenario, men jeg tror poenget mitt ble synlig selvsagt selvsagt, jeg sier ikke at microplex alltid er billigst men si det slik: MERK; dette er bare teoretisk, jeg sier ikke der ER slik. Microplex har x anntall forskjellige varer inne, det samme har for eks 3DFXcool. Hos Microplex koster disse varene tilsammen 3000kr Hos 3DFXcool koster de til sammen 3500kr Begge to tar 150kr fraktgebyr eller whatever (bare for og ta et tall) MEN si da ag microplex tar et pakkegebyr på 25kr (kansje 50 for den saks skyld) Da vil det uansett i denne teorien være Microplex som kommer best ut. En annen gang bestiller Balle Ballesen (i fare for og velge et ekte navn tok jeg noe mindre sansynlig) en vare fra Microplex til 50kr og en fra 3DFXcool for 50kr, her vil jo Microplex bli dyrere pga pakkegebyr, men hvem er så (ja la meg si) dumme at de bestiller noe fra en webshop for 50kr med mindre frakt er gratis? Så godt som ingen dersom de tenker seg om. Håper det kom litt klarere frem hvorfor jeg sa de 25kr ikke gjorde noe Microplex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå