Gå til innhold

Microplex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte viftesyring og 4 vifter defra + kjølepasta og noen kabler. Det som overraska meg var at portoen på den pakka på 12 dm3 bare kosta 70 kr fra Sarpsborg til Larvik.

Da jeg bestilte sjermkort fra komplett i Sandefjord skulle dem ha 110 kr.

 

Så jeg må si at microplex er bra ja.

Lenke til kommentar

Eric2233: bor du i sarpsborg?

 

Syns microplex er fint jeg. Er gjerne en tur innom der engang i blandt.

Neste gang jeg kjøper skal jeg spørre etter sukkertøy :)

Får ikke det når man kjøper rett ifra lageret :grine:

Syns ikke det er så dårlig at 2 stk klarer å pakke såpass bra, for det er nemlig bare 2. Også er det en som sitter å sender mail og oppdaterer websidene :)

 

Men, ting går veldig fort når jeg er innom der, de veit nøyaktig hvor alt ligger, og det tar kanskje rundt 30 sek til 2 minutter å hente det jeg skal ha.

Microplex er flott, slik må de fortsette :woot:

Lenke til kommentar
Microplex ja.. de har noe av den beste servicen jeg har vært ute for.

Sender vanvittig raskt, og man får et sukker på hver bestilling ;)

jeg bestilte forrige uke komponenter for 500spenn.... FIKK IKKE GODTERI!!! er første gangen jeg ikke har fått ett eller to sukkertøy med dem... skuffa :grine:

 

Microplex er veldig bra, bortsett fra at skal man bestille noe småtteri så er det veldig dyrt med den høye porto'en, de skulle hatt mulighet for betaling gjennom visa...

Lenke til kommentar
Helt ærlig synes jeg ikke de 25 kronene er allverden når du handler for noen hundre (som de aller fleste gjør) og når du tenker på servicen du får, hvor raskt de sender osv.

Greit nok, men det er litt betenklig.

Se på et scenario hvor hubbabubbabutikken.no er billigste webshop i et trangt marked. De ligger kun 2% over idealpris. Alle de andre ligger 2,1-2,5% over idealpris. Så viser det seg at hubbabubbabutikken.no tar et pakkegebyr på 100,- Er de lenger billigst?

Det var et litt søkt scenario, men jeg tror poenget mitt ble synlig

selvsagt selvsagt, jeg sier ikke at microplex alltid er billigst men si det slik:

 

 

MERK; dette er bare teoretisk, jeg sier ikke der ER slik.

 

 

 

Microplex har x anntall forskjellige varer inne, det samme har for eks 3DFXcool.

Hos Microplex koster disse varene tilsammen 3000kr

Hos 3DFXcool koster de til sammen 3500kr

Begge to tar 150kr fraktgebyr eller whatever (bare for og ta et tall)

MEN si da ag microplex tar et pakkegebyr på 25kr (kansje 50 for den saks skyld)

Da vil det uansett i denne teorien være Microplex som kommer best ut.

 

 

En annen gang bestiller Balle Ballesen (i fare for og velge et ekte navn tok jeg noe mindre sansynlig) en vare fra Microplex til 50kr og en fra 3DFXcool for 50kr, her vil jo Microplex bli dyrere pga pakkegebyr, men hvem er så (ja la meg si) dumme at de bestiller noe fra en webshop for 50kr med mindre frakt er gratis?

 

Så godt som ingen dersom de tenker seg om.

 

 

Håper det kom litt klarere frem hvorfor jeg sa de 25kr ikke gjorde noe :D

 

 

Microplex :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...