Gå til innhold

Microplex

Anbefalte innlegg

La inn en bestilling på noe greier hos microplex på lørdags kvelden. Kom på at det var et par småting jeg hadde glemt, og tenkte jeg bare kunne sende en mail. Helt tilfeldig sjekket jeg ordrestatusen på hjemmesidene deres og tror du ikke at alt allerede var pakka! Blei imponert jeg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

går ikke ann og stole på folk nå til dags, man må jo skjønne at kunden må ha minst 3 dager på seg på og forandre pakken *grin*

Microplex har skjønt alt imo.

MEGET god kundeservice

Raske leveringstider

Karamell (stavelse?) i pakken

Hva meg kan man ønske seg? :cool:

Lenke til kommentar

Microplex er konge :-) De har alltid sendt raskt til meg..

jeg bestilte på fredags morgen forrige uke og på formiddagen var den registrert i sarpsborg.Men posten har selvfølgelig loka max!pakken skulle til oslo men posten gjorde en feil å sendte den til hamar..så jeg får den ikke før onsdag..aaaaaaaaaargg

Lenke til kommentar

Microplex er grei nok de, har bare en negativ opplevelse der:

Jeg bestilte noen deler på nettstedet deres. Alt skulle være inne på lager. Så - etter et par-tre dager begynte jeg å lure på hvor sendingsbekreftelsen ble av. Gikk inn på "ordrestatus" og fant ut at en av delene ikke var på lager likevel... Ventet inn om en måned. Men dette var ikke noe de nevnte for meg. Burde absolutt lage en bedre ordning på dette, man forventer at varene blir sendt dagen etter hvis de har dem på lager.

Lenke til kommentar
Plex: Vel jeg kunne jo ønske meg en tusenlapp med i hver sending i stedet for ett drops da *grin*

Goebbels: Synes ikke komplet er så gale heller jeg. bestilte meg en usb2/fw kort på torsdag ettermiddag - og fikk det i dag, mandag..

zeitgeist: Enig i at microplex er bra, men jeg rygger av at de beregner seg et pakkegebyr på 25,- som kommer i tillegg til pris og porto. Den dropsen dere er så begeistret for, er Norges dyreste...

Plex:

Hadde jeg fått et laken hver gang jeg handlet saa hadde jeg gjammen meg blitt enda bedre kunde enn jeg allerede er :D

Goebbels:

Får du karamell hos komplett?

Nei, ergo er Microplex bedre :D

zeitgeist:

Helt ærlig synes jeg ikke de 25 kronene er allverden når du handler for noen hundre (som de aller fleste gjør) og når du tenker på servicen du får, hvor raskt de sender osv. (Må jo tenke på at det ofte er postens feil med sendinger)

Uansett, Microplex er bra :)

Lenke til kommentar
Helt ærlig synes jeg ikke de 25 kronene er allverden når du handler for noen hundre (som de aller fleste gjør) og når du tenker på servicen du får, hvor raskt de sender osv.

Greit nok, men det er litt betenklig.

Se på et scenario hvor hubbabubbabutikken.no er billigste webshop i et trangt marked. De ligger kun 2% over idealpris. Alle de andre ligger 2,1-2,5% over idealpris. Så viser det seg at hubbabubbabutikken.no tar et pakkegebyr på 100,- Er de lenger billigst?

Det var et litt søkt scenario, men jeg tror poenget mitt ble synlig

Lenke til kommentar

OMG?! Sender de med godteri? Det fikk ikke jeg når jeg bestilte! *Grrr* Og attpåtil så BULKA de den fine metall esken til fUNC Surface! Jeg skulle fått 2 drops! Jeg lekte oppretter selv ;) Liker komplett jeg da.. Norek er jo dritfett! Bestille før 15.00 så kan du hente varene samme dag ;D

Tar 5 minutter eller no fra du bekrefter bestillingen til status er "Plukker ordre"

Det er kult ;=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...