madman88 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hei, Jeg lastet akkurat ned nyeste Android oppdateringen og har merket en ting som allerede irriterer vettet av meg.Når jeg får en sms, mail, facebook notis så kommer det ikke lenger opp øverst på skjermen under notifiseringer så lenge jeg bare trykker opp lås skjermen for å se om noe nytt har dukket opp?Er det virkelig slik det skal være? Eller må jeg justere på noe under innstillinger? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 På min M7 må jeg velge hva som skal vises på den låste skjermen. Så vil med andre ord tro at du må inn i innstillingene dine å velge hva som skal vises der. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) På min M7 må jeg velge hva som skal vises på den låste skjermen. Så vil med andre ord tro at du må inn i innstillingene dine å velge hva som skal vises der. hvor er det du gjør dette under innstillinger så med andre ord du kan velge om sms ikonet skal dukke opp øverst i hjørnet på låst skjerm? Edit: jeg fant faktisk ut av det under innstillinger - lyd/vasrlinger, men problemet er fortsatt at når skjermen er låst kommer det ikke opp i venstre hjørnet, men midt på skjermen bare Endret 5. februar 2015 av madman88 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Sett denne: http://www.htc.com/us/support/htc-one-m8/howto/464924.html#GUID-7521822A-DB5C-4061-AE1F-526861CF5481 Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Sett denne: http://www.htc.com/us/support/htc-one-m8/howto/464924.html#GUID-7521822A-DB5C-4061-AE1F-526861CF5481 sjekke det ut nå, og gjorde som det sto der angående å sette den som høyt prioritert. trykker jeg på skjermen så kommer det beskjed om mail midt på skjermen, men skal jeg ha de ikonene øverst i venster hjørnet, så må jeg låse opp skjermen helt? veldig merkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå