Turbo300 Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 svart skjerm med en liten strek, oppe i venstre hjørne som blinker? kan stå sånn en stund, vær tålmodig nei, bare en jevn svartlysende skjerm som ikke blinker. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Du er klar over at du ikke får aktivere windows 8 på den uten en gyldig ubrukt windows 8 lisens ?Har aktiveringsprogram for windows 8 på minnepenn, som jeg har brukt på min egen pc. Så det blir ikke noe problem. Det skal jeg ikke kommentere engang. Det er faktisk inkludert en windows 7 home lisens til den maskinen (oem) Det smarte er å bruke windows 7 coa som står under pcen sammen med en Windows 7 DVD og kjøre en phone aktivering hvis påkrevet. Da sitter du med en lovlig nyinstallert laptop med clean windows 7. Lenke til kommentar
Turbo300 Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Skal prøve flere ting når jeg kommer hjem fra skolen, kom gjerne med flere tips Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Skal prøve flere ting når jeg kommer hjem fra skolen, kom gjerne med flere tips det er vel dags for å ta ut harddisken du skulle hatt en annen hd å testet med, men siden windows logoen vises, så vil jeg tro det er feil på harddisk, kjøp deg en ssd , da har du en sprek pc du kan jo sjekke ved å kjøre med en rambrikke, først den ene så den andre, hvis det viser seg at hd er i orden Lenke til kommentar
Turbo300 Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Skal prøve flere ting når jeg kommer hjem fra skolen, kom gjerne med flere tips det er vel dags for å ta ut harddisken du skulle hatt en annen hd å testet med, men siden windows logoen vises, så vil jeg tro det er feil på harddisk, kjøp deg en ssd , da har du en sprek pc du kan jo sjekke ved å kjøre med en rambrikke, først den ene så den andre, hvis det viser seg at hd er i orden Nå kom windows 8 greiene opp, og jeg valgte install now, og norsk språk. og nå står det setup is starting. Så får vente i spenning i mellom tiden. Visst ikke det funker skal jeg vurdere det med ssd. Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Det er godt mulig at maskinen din ikke støtter Win8, så jeg ville forsøkt først med Win7 for å utelukke eventuelle nye feilkilder. Se til at du kan lese hvert eneste tegn av Windows-nøkkelen på undersiden før du gjør noe som helst installering. Hvis den er slitt, så tror jeg det finnes program som kan hente ut nøkkelen. Men hvis du kommer så langt i installeringa av Win8 at du formaterer og sletter alt, så er håpet ute. Endret 5. februar 2015 av Kongeskipet Lenke til kommentar
Turbo300 Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Nå funker pcen, spørs hvor lenge det holder i og med at den bråker mye men tuuuusen takk for alle tipsene Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Nå funker pcen, spørs hvor lenge det holder i og med at den bråker mye men tuuuusen takk for alle tipsene Hva er det som bråker? harddisk som holder på å ryke eller høy viftestøy pga pc er full av støv og får ikke nok kjøling? Lenke til kommentar
Turbo300 Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Nå funker pcen, spørs hvor lenge det holder i og med at den bråker mye men tuuuusen takk for alle tipsene Hva er det som bråker? harddisk som holder på å ryke eller høy viftestøy pga pc er full av støv og får ikke nok kjøling?nei si det, det eser seg isåfall opp som om det høres ut som om det ligger en sten nedi der. Også blir den ganske varm. Endret 5. februar 2015 av Turbo300 Lenke til kommentar
Turbo300 Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Nå funker pcen, spørs hvor lenge det holder i og med at den bråker mye men tuuuusen takk for alle tipsene Hva er det som bråker? harddisk som holder på å ryke eller høy viftestøy pga pc er full av støv og får ikke nok kjøling?nei si det, det eser seg isåfall opp som om det høres ut som om det ligger en sten nedi der.den er ikke konstant alltid sånn da, eller nesten under litt hardere oppgaver. Endret 5. februar 2015 av Turbo300 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå