KatrinaS Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Hei. Jeg (17) og kjæresten (18) venter et barn. Barnet er ca 8 uker på vei. Det var uplanlagt og ppille ble brukt hver dag. Hadde vært godt å ha noen og snakke med noen som er i eller har vært i samme situasjon som oss og høre diverse tips og annet. Send veldig gjerne en PM Endret 5. februar 2015 av BananKrem Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 Det var ikke mange gitt Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Lettere på kvinneguiden sitt forum. Mer likesinnede der.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg VAR en ung forelder, men er blitt litt eldre med tida. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Hei. Jeg (17) og kjæresten (18) venter et barn. Barnet er ca 8 uker på vei. Det var uplanlagt og ppille ble brukt hver dag. Hadde vært godt å ha noen og snakke med noen som er i eller har vært i samme situasjon som oss og høre diverse tips og annet. Send veldig gjerne en PM Var også "ung" forelder da vesla kom til verden for nå 8,5 år siden. Var da 18,5, men det er vel kanskje ikke regnet som ung etter dagens standard vil jeg tro? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2015 Hei. Jeg (17) og kjæresten (18) venter et barn. Barnet er ca 8 uker på vei. Det var uplanlagt og ppille ble brukt hver dag. Hadde vært godt å ha noen og snakke med noen som er i eller har vært i samme situasjon som oss og høre diverse tips og annet. Send veldig gjerne en PM Var også "ung" forelder da vesla kom til verden for nå 8,5 år siden. Var da 18,5, men det er vel kanskje ikke regnet som ung etter dagens standard vil jeg tro? Det er jo ungt det også, jeg er jo 17,5, mens kjæresten er 18. 1. Hvordan gikk det? 2. Hvordan reagerte foreldrene djne osv? 3. Hva gjorde dere for å få nok økonomi? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Hei. Jeg (17) og kjæresten (18) venter et barn. Barnet er ca 8 uker på vei. Det var uplanlagt og ppille ble brukt hver dag. Hadde vært godt å ha noen og snakke med noen som er i eller har vært i samme situasjon som oss og høre diverse tips og annet. Send veldig gjerne en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå