Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen andre unge foreldre på forumet?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg (17) og kjæresten (18) venter et barn. Barnet er ca 8 uker på vei. Det var uplanlagt og ppille ble brukt hver dag.

Hadde vært godt å ha noen og snakke med noen som er i eller har vært i samme situasjon som oss og høre diverse tips og annet. Send veldig gjerne en PM :)

Endret av BananKrem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg (17) og kjæresten (18) venter et barn. Barnet er ca 8 uker på vei. Det var uplanlagt og ppille ble brukt hver dag.

Hadde vært godt å ha noen og snakke med noen som er i eller har vært i samme situasjon som oss og høre diverse tips og annet. Send veldig gjerne en PM :)

Var også "ung" forelder da vesla kom til verden for nå 8,5 år siden. :) Var da 18,5, men det er vel kanskje ikke regnet som ung etter dagens standard vil jeg tro? :p

Lenke til kommentar

Var også "ung" forelder da vesla kom til verden for nå 8,5 år siden. :) Var da 18,5, men det er vel kanskje ikke regnet som ung etter dagens standard vil jeg tro? :p

Det er jo ungt det også, jeg er jo 17,5, mens kjæresten er 18.

1. Hvordan gikk det?

2. Hvordan reagerte foreldrene djne osv?

3. Hva gjorde dere for å få nok økonomi?

:)

Lenke til kommentar

post-275749-0-00731000-1423946331_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...