Daron Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ser etter en ny radiator til mit vannkjølingssett da den jeg har suger. Har sett litt på AC sine Evo 240 og Evo360, noen som vet hvor bra disse er i forhold til andre med plass til minst 2x120mm vifter? Hørte at Overklokking.no har gjort en test av flere radiatorer, men kan ikke se at den er publisert ennå.. noen som har hørt noen detaljer rundt den testen? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Black Ice Extreme 2 skal vist være blandt de beste Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Black Ice Extreme 2 skal vist være blandt de beste Lenke til kommentar
Daron Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Ser at denne er en av de få som jeg har funnet en test på... Testen lover jo bra.. Noen som vet noe om de andre alternativene? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg har vanlig blackice 2, gode festemuligheter, med skruehull på begge sider, slank, og effektiv. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 ifølge rykter her så var innovatek sin dual radiator den beste. Var testa av en av moderatorene her på overklokking.no i en radiatortest som ingen har sett snurten av enda. Om du søker litt så vil du nok finne igjen postene der dette var prata om. Har selv en enkel 120mm innovatek radiator i mitt oppsett og godt fornøyd. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Etter mye leting fant jeg posten hvor det ble refferert til en mytisk test som skulle være rett rundt hjørnet(2-mnd siden) Desverre nevnte han ikke noe om AC sin Evo serie.. Har sett litt på den innovativ radiatoren.. men det virka som det var litt ukurante koblinger på den.. bruker tygon slanger med 10mm ID og tror ikke de vil passe.. Kan man ta av disse og montere andre nippler Stonescream? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg har EVO 360 på ene vannkjølingen min. På den har jeg chipset, og 80W peltier på. Vannet tempen ligger på 25 grader ca, og det er jeg rimelig fornøyd med. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hayden skal hvis være bra, men elendige festemuligheter.. Ellers er vel BI Extreme II et sikkert valg. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Altså, jeg synes ikke blackice hadde så sjef festemuligheter, er skruehull, men går ikke igjennom, umulig å få festa no skruer der. Men strips er fint, kjøpte 1000 på clas ohlson i forskjellige farger for 40kr Lenke til kommentar
Daron Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Valget falt til slutt på AC Evo360.. Lurte litt på Blackice, men siden jeg måtte bestille kabinett og et par andre småting fra Microplex, så bestilte jeg like godt radiatoren der også. Bare bestille radiatoren fra Netconnection ville kosta for mye.. Skal montere det inn i mit nye Chieftech Fulltower kabinett jeg også bestilte. Tenkte jeg skulle prøve å mekke det slik at radiatoren står på en side, med viftene på den andre siden, og så en lukket luftkanal imellom.. Får se hvor god plass jeg får.. Har også bestilt en vanntank fra AC.. tenkte den skulle monteres i fronten, helt nede, med plexiglasset frem.. får se hva jeg får til.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har sett litt på den innovativ radiatoren.. men det virka som det var litt ukurante koblinger på den.. bruker tygon slanger med 10mm ID og tror ikke de vil passe.. Kan man ta av disse og montere andre nippler Stonescream? er bare å ta skiftenøkkelen å skru av. hvilken type gjenger som er på radiatoren er jeg ikke sikker på, men kanskje microplex, eller på innovatek sin egen hjemmeside kan være til hjelp? Dersom du kjøper blokker og annet tilpasset AC sine deler er det like greit å kjøpe tilhørende radiator. Det er ikke SÅ enorme forskjeller. waterheads.dk har innovatek radiatorer med mange ulike koblinger, så kanskje det står noe om type gjenger og mer på deres side om du ikke finner info noe annet sted. Har singel utgaven av samme radiator og må si meg godt fornøyd med den. God kvalitet og kjøler godt selv med kun en veldig rolig 120mm vifte på. Holder xp2500 og ati 9700 kjølig med minimalt av støy. Lenke til kommentar
Heleus Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har nylig kjøpt swiftechs dobbel radiator. Dårlig festeløsning er det ja! Har ikke fått alt opp og kjørende enda. Har satset på 3/8 ID Kuriyama slanger, og de passer perfekt på radiatoren etter man har tatt av hurtig-koblingene. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Vel, tror at EVO360 skal klare å kjøle bra unna også.. Og som alle vet er jo stort alltid bedre Jeg har ikke overklokka, så det blir vel overkill uansett.. Kanskje jeg skal driste meg til en kjøleblokk på NB også, har kun på CPU og GPU i dag... Men vet ikke helt hvordan det burde kobles opp mot det andre.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Bil register Funker MEGET bra hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå