Ravenseen Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Hei og god dag! Jeg prøvde å finne svaret via søkefunksjonen, men uten hell.Har ikke hatt matte på 5 år og skal starte på ingeniørutdanningen min til sommeren og må bestå et forkurs i matte og fysikk.Ifølge mailen jeg fikk så står det at kurset inneholder matematikk og fysikk fra 2. og 3. klasse fra videregående skole.Tatt fra emailen: *Matematikken på sommerkurset er for de som ikke hadde matematikk R1 og R2 på videregående skole. Man har undervisning prøver i R1 og R2 gjennom det første studieåret, men man må ha bestått matematikken og fysikken for å kunne fortsette i 2. året på ingeniørutdanningen.* Spørsmålet mitt da er hvilke temaer/emner er det det er snakk om her? Som jeg kan lese/øve ekstra.Bruker forøvrig 2-3 timer hver dag på å friske opp i alt fra barneskolematte til VGS.Takker for svar! Endret 4. februar 2015 av Ravenseen Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Det som beskriver hva elever skal lære i et fag kalles kompetansemål. Det ser ut som om følgende emner er aktuelle for deg: R1 R2 Fysikk 1 & 2 Lykke til! Lenke til kommentar
Ravenseen Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Takker og bukker :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå