shadowd Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hei. Som overteksten sier sier så har jeg lys prb på min bil. Det er en 2010 mod.1.5 dci. Når bilen går så ser jeg jeg at lyset på bilen blinker. Dette gjelder også kupelyset. Akkurat som det er speningsfall. Lyser sterkt som vanlig i noen sekunder så blir lyset svakt i 1-2 sek for så bli normal igjen, Dette skjer hele tiden. Uansett om bilen står på tomgang eller ruller. Også uansett om nærlys eller full lys står på. Har målt spenningen på dynamo og den er riktig. batteriet er også i orden. Er dette normalt på disse bilene? Lyspærene er også i orden. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Høres ut som feil på dynamo. Få det sjekket ganske snart, så det ikke tar livet av dyre komponenter på bilen. Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Når lyset blinker/blir svakere, forandrer spenningsnivået på dynamoen seg da? Det kan også være jordingsfeil, eller dårlig kontakt som kommer å går. Da kan det også bli blinking i lyset pga spenningsfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå