Ovidia2 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 White swan Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Driver jo ikke med portrett selv, så det blir å betrakte og eventuelt å beundre. Uttrykksfullt, og så er det opplagt at det er lagt vesentlig vekt på forberedelse og tanker bak hvordan det hele skal se ut. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Ragnar beskriver nettopp det jeg alltid biter meg merke når jeg betrakter dine bilder. Det er ikke "griseflaksen" som bestemmer her - det er et resultat av en nøye forberedelsesprosess - og det gir resultater som her. mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Tusen takk for hyggelige kommentarer Ragnar og Jan. Jo sant at det er mye forberedelser. Hodepynten laget jeg mens modellen sminket seg..og vi måtte først reise å kjøpe materialet. Så det ble 5 mils kjøring også.pluss man jo også tenke ut settingen. ... Mvh Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg