JoseCuervo Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Ahh...fordelen med å eie alt en kan spille på. Gleder meg stort til neste Tomb Raider. Stor fordell det, har selv PC, 13 konsoller og 5 håndholdte Flotte greier. Selv har jeg 55 konsoller inkludert håndholdte og en pc. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Square Enix finner på mye rart... : http://www.rockpapershotgun.com/2015/02/04/this-isnt-a-post-about-rise-of-the-tomb-raider/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg kommer til å spille det på PC. Garantert. Testet det forrige med 360-gamepad, og fy faen så ræva det var. Jeg har ikke noe problem med gamepad, bruker det mye, men akkurat dette spillet er så utrolig mye dårligere med gamepad vs tastatur og mus at det er nesten utrolig. Lenke til kommentar
super9co Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Lara Croft vil ikke bli tatt seriøst igjen for min del før det slutter å være et 3. persons shooter og heller går tilbake til å være et spill med vanskelige gåter krydret med litt actionsekvenser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå