RBW Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Den nye skjermhverdagen har kommet, lar vi oss overbevise?TEST: Samsung S34E790C Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg skulle da helst hatt den extra side informasjonen paa sidene, i tillegg til extra hoyde info sa vel...i pose og sekk liksom hallo. Lite vits i aa spille pa en 60' for eks nar alt bare blases opp storre. Lenke til kommentar
Cavalar Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Er panelet IPS eller TN? Og hvilket bilspill er det dere spiller på tittelbildet? Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 120hz WQHD og 2ms respons på IPS hadde gjort susen. Lenke til kommentar
IXIMA Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Er panelet IPS eller TN? Og hvilket bilspill er det dere spiller på tittelbildet? Bilspillet er Need for speed rivals Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Er panelet IPS eller TN? Og hvilket bilspill er det dere spiller på tittelbildet? Panelet er VA http://www.samsung.com/no/consumer/it-products/monitors/monitors-home/LS34E790CNS/EN 1 Lenke til kommentar
maftrix Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Er vel ikke akkurat Samsungs første buede pc skjerm, S27D590C er vel også buet 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg skulle da helst hatt den extra side informasjonen paa sidene, i tillegg til extra hoyde info sa vel...i pose og sekk liksom hallo. Lite vits i aa spille pa en 60' for eks nar alt bare blases opp storre. Er del sånt fov stiller på, bare så synd få spill har muligheten til å stille det. AtW Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg skulle da helst hatt den extra side informasjonen paa sidene, i tillegg til extra hoyde info sa vel...i pose og sekk liksom hallo. Lite vits i aa spille pa en 60' for eks nar alt bare blases opp storre. Er del sånt fov stiller på, bare så synd få spill har muligheten til å stille det. AtW Får bare håpe at konsollene dør ut, slik at spill ikke blir lagd med låst lav FOV for å kunne runne på konsoll. Ellers synes jeg det er merkelig å teste en PC-skjerm uten å skrive hvilken skjermteknologi som blir brukt. Er det LCD (i så fall TN,VA, IPS?) eller er det OLED? HVis det faktisk hadde vært en oled hadde jej jo allerede fra første setning visst at dette var verdens beste skjerm så dette er absolutt viktig info, som dere vanligvis også tar med. 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Er del sånt fov stiller på, bare så synd få spill har muligheten til å stille det. AtW Tja, alt av FPS stort sett. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Er del sånt fov stiller på, bare så synd få spill har muligheten til å stille det. AtW Tja, alt av FPS stort sett. Alt av FPS stort sett? Jeg er personlig ikke enig i det, ganske mange kan ikke stille det, AtW Lenke til kommentar
felixaa Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Blir fort veldig mye fokus på gaming, både i artikkelen og i kommentarfeltet. Er dette en gaming-skjerm? Neppe. Helt sinnsyk praktisk skjerm til folk som multitasker mye i forhold til jobb etc, som ikke ønsker å kjøre 2 skjermer. Disse curved-skjermene er jo p0rn for utviklere/kreative folk. 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Da lurer jeg på hvilke FPS du spiller. Alle de største og nyeste titlene har dette. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Da lurer jeg på hvilke FPS du spiller. Alle de største og nyeste titlene har dette. Hva med modern warfare/advanced warfare? En ganske stor serie som ikke har noe jeg vil kalle en funksjonell fov-instilling. AtW Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hva med modern warfare/advanced warfare? En ganske stor serie som ikke har noe jeg vil kalle en funksjonell fov-instilling. AtW Dessverre et resultat av en serie som har blitt totalt konsollifisert. Bare se på Steam stats for nyeste COD, svært få spiller det. Hvertfall de siste to titlene har vært en temmelig crappy port fra konsoll. COD for PC er dødt, sånn er det bare. COD har blitt kun konsoll. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hva med modern warfare/advanced warfare? En ganske stor serie som ikke har noe jeg vil kalle en funksjonell fov-instilling. AtW Dessverre et resultat av en serie som har blitt totalt konsollifisert. Bare se på Steam stats for nyeste COD, svært få spiller det. Hvertfall de siste to titlene har vært en temmelig crappy port fra konsoll. COD for PC er dødt, sånn er det bare. COD har blitt kun konsoll. Så du mener ikke COD er blant de største FPS-titlene? Der er vi igjen uenig, COD er godt innenfor "de største" også på PC. Hva med ting som crysis 2 og 3? Ingen av de hadde noen fov-kontroller innebygd såvidt jeg kan huske? AtW Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Pen skjerm , grusom fot Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Uff så mye jeg har plaget meg over 1920x1080 i BF4. Foeles som man ikke har kontroll over hva som skjer rundt om. Virker 21:9 ordner det! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Så du mener ikke COD er blant de største FPS-titlene? Der er vi igjen uenig, COD er godt innenfor "de største" også på PC. Hva med ting som crysis 2 og 3? Ingen av de hadde noen fov-kontroller innebygd såvidt jeg kan huske? AtW COD har nå hvertfall vært stort, men forfallet da mann over de siste årene. Crysis har jeg aldri skjønt meg helt på selv om jeg har prøvd det. Det er vel mest kjent for grafikk og hacking. Allerede i betaen på de spillene blir det jo hacket som bare pokker. For meg føltes det bare som nok en FPS totalt blottet for våpenfølelse og der det er vanskelig å engasjere seg noe særlig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Så du mener ikke COD er blant de største FPS-titlene? Der er vi igjen uenig, COD er godt innenfor "de største" også på PC. Hva med ting som crysis 2 og 3? Ingen av de hadde noen fov-kontroller innebygd såvidt jeg kan huske? AtW COD har nå hvertfall vært stort, men forfallet da mann over de siste årene. Crysis har jeg aldri skjønt meg helt på selv om jeg har prøvd det. Det er vel mest kjent for grafikk og hacking. Allerede i betaen på de spillene blir det jo hacket som bare pokker. For meg føltes det bare som nok en FPS totalt blottet for våpenfølelse og der det er vanskelig å engasjere seg noe særlig. Joda, greit nok, er ikke noen stor fan selv, men nå har jeg ihvertfall nevnt det synes er to serier som faller innenfor "de største", jeg synes det underbygger relativt godt mitt syn, nemlig at det ikke er sånn at alle de største og nyeste FPSene har det. AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg