Roar Kneppen Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 When Volcanoes make Abstract Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Du har jamenn gjort en jobb forut for fotograferingen. Resultatet gir både et abstrakt uttrykk, og et reelt uttrykk. Resultatet er uansett vellykket. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg liker også godt det teksturelle her. Savner kanskje litt mer "pop" i farger og kontraster, men ser jo at utgangspunktet er litt "magert" å jobbe med her. Husker ikke helt om du bruker Photoshop og tilhørende muligheter i LAB mode. Mulig jeg forteller deg selvsagte ting her, men tar sjangsen Så metoden brukt på åringer på en snittflate på er tre - det var utrolig hva det gjorde seg. http://digital-photography-school.com/turn-ho-hum-color-into-wow-with-photoshop/ mvh Jan Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Er selv "steingal", og ser alltid etter forskjellige mønstre/originale utgaver og fossiler....her synes jeg du har fått fram et fint, abstrakt, minimalistisk mønster ...her var rammen også meget kledelig. mvh Ulv Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg liker også godt det teksturelle her. Savner kanskje litt mer "pop" i farger og kontraster, men ser jo at utgangspunktet er litt "magert" å jobbe med her. Husker ikke helt om du bruker Photoshop og tilhørende muligheter i LAB mode. Mulig jeg forteller deg selvsagte ting her, men tar sjangsen Så metoden brukt på åringer på en snittflate på er tre - det var utrolig hva det gjorde seg. http://digital-photography-school.com/turn-ho-hum-color-into-wow-with-photoshop/ mvh Jan Jeg har liksom aldri brydd meg med den Mode-knappen for å prøve ut hva som finnes der. Men nå skal jeg prøve det etter hvert for å se om det funker bedre enn hva jeg nå gjør. Takker så mye. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg liker også godt det teksturelle her. Savner kanskje litt mer "pop" i farger og kontraster, men ser jo at utgangspunktet er litt "magert" å jobbe med her. Husker ikke helt om du bruker Photoshop og tilhørende muligheter i LAB mode. Mulig jeg forteller deg selvsagte ting her, men tar sjangsen Så metoden brukt på åringer på en snittflate på er tre - det var utrolig hva det gjorde seg. http://digital-photography-school.com/turn-ho-hum-color-into-wow-with-photoshop/ mvh Jan Jeg har liksom aldri brydd meg med den Mode-knappen for å prøve ut hva som finnes der. Men nå skal jeg prøve det etter hvert for å se om det funker bedre enn hva jeg nå gjør.Takker så mye. Roar Ja, det var ment som et godt tips. LAB mode er en diamant i PS verden. Ble faktisk så imponert at jeg kjøpte meg en bok som bare omhandlet LAB. Det som er litt spesielt, er at LAB opererer med et svært imaginært fargerom i forhold til det vi kan se og vise på skjerm via RGB. LAB har den egenkapen at den kan separere og interpolere disse ikke visuelle fargene ved nevnte teknikk på en slik måte at det lages nye tilsynelatende farger som vi kan bringe over i RGB igjen. Komplisert - ja, men det funker mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg